tisdag 15 april 2008

Robanda!

Robanda är ett Amerikanskt märke som nu lanseras i Sverige.
Robanda används av många Hollywood kändisar som Angelina Jolie, Kimberly Stewart, Mariah Carey mfl.



-Exfoliating facial wash/ är en mild och löddrande peeling som tar bort döda hudceller, 109 kr

-Triple action eye gel/ är en ögon kräm som dämpar svullnad samt bleker mörka ringar, 259 kr

-Cellulite control/ är en cellulite bekämpande kräm med koffein och retinol, 179 kr

-Advanced panthenol 5% Therapy/ är en läkande spray som läker problemhy som tex acne, psoriasis mm.
Man får en silkes len hy av den och man kan även ha den på kluvna hårtoppar, kostar 129 kr.

www.miragecosmetic.se

22 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, verkar ju vara superbra grejer, ska testa på momangen. Tack för att du alltid är så snäll och "otjejig" och tipsar oss andra om dina skönhetsknep! Kram Matilda

Anonym sa...

Åh, verkar ju vara superbra grejer ju! Tack för att du är så snäll och "otjejig" och tipsar oss andra om dina skönhetsknep- och produkter! Kram Matilda

Anonym sa...

Gulligt av dig att dela med dig, när du hittar bra grejer =)

Anonym sa...

Hallå där. Jag vill berömma dig för att jag får känslan av att du är så mycket mer än bara foton och att du bryr dig mkt om andra(?) och sådant tycker jag om!

För 5 månader sedan fick jag beskedet att jag var drabbad av en sjukdom som ej gick att bota. När läkarna talade om att psoriasis var spöket som förtärde min hud sakta men säkert, knäckte jag mig själv innerligt mkt och jag ville aldrig mer visa min hemskt fula, torra och såriga irriterad röda kropp någonsin igen för mig själv.

Jag hade innan haft ströjobb som modell och drömmen om att fortsätta modella på riktigt när jag ändå var så ung, tänkte jag försöka uppfylla. Allt det rasade under 1 veckas tid.

Utslagen hade från "första tecknet", som ja la märke till var en liten prick som var lika stor som en krona på min handled, hunnit spridit sig över hela min kropp under 7 dagars tid; min rygg var täckt av såriga hudbitar som vägrade falla av, magen hade stora fläckar som såg ut som ihåliga vattendroppar, nacke, händer, ben, fötter, armhåler, armbågar - all hud där var påväg att falla av, naglar, hårbotten.. Ja, jag hade den värsta graden då av min sjukdom. Allt över en vecka skedde detta och det fanns inget botemedel för mig, alltså skulle jag leva resten av livet med detta och accepetera att det.

Jag vägrade att tro att detta var sant, då jag alltid varit mkt försiktig med smink och tagit hand om min kropp och hud för övrigt på ett hälsosamt sätt.

Nu efter 5 månader har jag kämpat och tagit mig igenom det här på ett hälsosamt sätt, jag har lärt mig att vissa saker måste man acceptera bara vare sig man vill eller inte. Det är nånting jag brottas med varje dag lite fortfarande och är på bra bit framåt! Jag uppskattar saker och ting och människor i mitt liv på ett helt annat sätt nu.

Ville bara säga att din blogg är rolig, personlig och givande allt på samma gång! Hoppas att man får se dig mer i världen pga något nyttigt du gjort! Jag tror på dig!

Anonym sa...

Tack för dina toppenbra tips Natacha!! :) Vilka bra priser det var! Du är BÄST!!!!! :) Så himla urgullig

Anonym sa...

Fin bild på dig & Vanessa! ;P

Vad gör Vanessa nu för tiden? Länge sen man hörde något från henne :) Hade inte hon flyttat till London? Tror jag va inne på hennes blogg för länge länge sedan... för hon har väl en? I så fall... vad är adressen?

Hade gott / Mette

www.mirabell.bloggagratis.se

Anonym sa...

Hej tjejen,

De här produkterna låter bra, men är det nåt som du har prövat själv? Vill i så fall gärna höra vad Du tycker om de.
Tack för en bra blogg, följer den via bloggkoll.com

Anonym sa...

heeej

jag läser din blogg, och själv har jag blivit utmanad på min blogg, så nu tänkte jag utmana dig.
Kika in på min blogg så får du se.

Vicky M sa...

känns som produktplacering Natacha, men ok om grejjerna verkligen är bra så är priserna jättebudget :)

Anonym sa...

vad jobbar du med? du verkar ju shoppa hela tiden! ;)

Anonym sa...

Gud vad jag beundrar dig. Att du orkar ta dig tid och skriva alla detaljer.

Anonym sa...

Hej Nati!
Kul att springa in på dig idag! Du verkar supergo, en jordnära och söt tjej.
Ta hand om dig så hörs vi.
Kramis, Fiffi.
www.heavensbox.com

Anonym sa...

hej natacha.. du skulle ju svara på våra frågor, glömt det?? ha en dag man får skriva frågor till dej i kommentat fältet och du sedan svarar på dom i ett inlägg.. de önskar vi läsare jätte mycket:)

Anonym sa...

jag tror på dej!

gör inte oss läsare besvikna genom att inte svara på våra frågor..

Anonym sa...

hej!
jag blev helt förälskad i ditt linne,
bor i örebro..och skulle vilja få tag på ett sånt!
har du något artikel nummer? från kvittot eller nått?
skulle va jätte snällt..
Kram jessica
jessica.85@live.com

Anonym sa...

verkar vara bra men har precis köpt clinique, påfyllning i skåpet, så det får vänta för min del.....heheh...tjejer help! mitt vardagsrum e katastrof, ta en titt i bloggen..... Natascha kolla in den.

Anonym sa...

Provade No7 dagkräm idag..helt suverääääään den:) Tänkte göra lite reklam med..!! Budar just nu ut MASSA åltidsbars på tradera. Ta en titt om du vill:) www.tradera.se mallziz heter jag där.
Ha d göttans Kram kram!!!!!

Anonym sa...

Hej hopp!

Den här sprayen mot bl a acne, jag undrar bara om du vet ifall den 'bleker' hyn något? Jag har använt andra preparat mot acne från apoteket, men då blir man till viss del 'blekt' på de ställen man använt den, samtidigt som den förstör sängkläder och andra textilier den kommer i kontakt med.. Tänkte bara om denna spray var likadan?

I övrigt tycker jag din blogg är riktigt rolig att läsa, du verkar ha båda fötterna stadigt på jorden samtidigt som du, självklart redan vet, är söt som socker :)

/Nennie

Anonym sa...

Super fint linne.. ska jag springa ner & kolla på imorgon.. tack för tipset söta du! :) Kram

Anonym sa...

Det verkar ju skitbra, tack för tipset!

Anonym sa...

Det e så himla skoj att även Du som är lite mer "känd" än vanligt folk, att Du handlar i "vanliga" butiker som tex Gina eller Hm.
Kul!

Anonym sa...

Ville bara säga att du har bra stil på kläder :)