lördag 19 april 2008

Tandblekning och farvälsdrink!

Vill tipsa er om den supermysiga baren "Himlen därtill" i skrapan på söder.
Där var vi igår och hade en avskeds drink för en vän som ska flytta utomlands.

Söta Emilia jag o Dhani


Igår blekte jag även tänderna med plasmaljus, dom blev nästan lika vita som Ross´s i friends. ;)
Har blekt med skenor tidigare och det har inte alls blivit samma resultat.
Jag gjorde det på kliniken Adam och Eva
Det var en supertrevlig kvinna som gjorde det på mig, hon var så söt och supernoga.
Hon har även en egen sida, blektanderna


Så här fint blev det

29 kommentarer:

Linda Liisanantti sa...

åh vad fusk... vill med bleka tänderna men det är så himla dyrt bara :/

Anonym sa...

Åh va fint det blev! :) vad kostade det?

Puss och kram Katarina.

Susan sa...

undrar vilken nyans du använder på din YSL concealer?? hoppas du kan svara så fort som möjligt, vill nämligen köpa en nuuuu!

vänliga hälsningar!

Peter (Ett rikt liv) sa...

Det där är nog rätt så dyrt. Inget jag skulle göra. Ger väll endast en kortsiktigt effekt? Jag sparar hellre pengarna.

Kajsa sa...

Asfräscht :) Hur mycket kostar det? :)

Anonym sa...

Ser inte att dem är speciellt vita? Eller hur bruna/gula var dom innan? ;/

Laura

Anonym sa...

Nice'n tight :)

Anonym sa...

hej sköning! :D

hur blir man glamourmodell? gäller det att ha kontakter ellr skickar man in bilder? :S berätta gärna i ett inlägg hur allt drog igång.. =)

DU E FETT GRYM NATACHA PEYRE! kram jenny

Anonym sa...

fint det blev, ska nog också göra mig en tandblekning sen

Anonym sa...

Stog på hemsidan att det bara kostade 2900, inte dyrt alls!

har en kompis som också har blekt sig där, hennes tänder är fortfarande kritvita fast det var nåt år sen..

I'm going! :D

//Amanda

Anonym sa...

Hej! Gud vilka snygga solglasögon, var kommer dom ifrån?!

Dom var så snygga att jag undrar om jag kan få ha med din bild i min blogg?

Anonym sa...

Var har du köpt dina solglasögon?

Anonym sa...

så jävla sjukt att du tror att du är en förebild. sedan undrar jag vem du lurar förutom dig själv? klart det kommer bli ett ankarärr om du skall ta bort halva börsten. jag tog ut mina på 125 gr och fick göra det

Anonym sa...

SNYGGT!

Unknown sa...

vad fint!
jag vill också bleka tänderna.. :(
hur gammal måste man vara?
vad kostar det?

Anonym sa...

du är grymt fin tjejen! och verkar kunna en hel del om precis allt, Tycker du är väldigt mogen och var roligt att se dig i fråga Olle: berätta gärna mer om förhållande,kärlex och så vidare du fattar nog:) och du är en otroligt duktig skrivare och har oftast rätt i precis allt! lycka till kram på dig!!!

Anonym sa...

Nati, varför sminkar du inte dig när du går ut? Som på bilden, där har du inget smink (?) Tycker det är fint att vara osminkad, men du borde sminka dig ibland också. :P Menar inget illa, för du är jättesöt med eller utan smink gumman :)

Anonym sa...

Jag gjorde också min med samma metod. Blev jätte nöjd jag mé

Anonym sa...

Borsta tänderna & rengör noga så slipper du hålla på med tandblekning!

Anonym sa...

vart har du köpt solglasögonen?, sjukt snygga!

Anonym sa...

Ilar det mkt?

Anonym sa...

Jag blekte tänderna med laser för typ fyra år sen nu (haha, hoppas dock utvecklingen gått framåt) och typ ett par månader efte blekningen var tänderna normala igen. Nu hade jag rätt vita innan, men laserblekningen var inge bra, åtminstone inte för mig. Jag hoppas att du får mer tur... det blev jättefint på bilden. :)

alvab sa...

hvor mye kostet det?:)

Anonym sa...

Åh, du är så söt! Sista bilden är helt underbar!

Anonym sa...

hej! undrar vart du har köpt dina solisar, grymt snygga!!

Anonym sa...

Varifrån kommer den svarta koftan du har på dig? Man ser ju bara kragen men den ser iallafall ut att vara snygg så... haha :)

Anonym sa...

Vart ska han? Och när åker han?

Anonym sa...

herrejisses jag blev kär i dina bågar, var har du hittat dom, tom ford?

mvh. www.nolita.devote.se

och du nati, du har ju änna hittat ett riktigt kex!

Anonym sa...

:)))