fredag 19 oktober 2007

Min dag idag!



Hej mina kära läsare!
Idag har jag mest tagit det lugnt.
Min kära vän Domi har kommit för att hälsa på.
Vi gick en runda på stan och köpte alla möjliga små prylar, ni vet hur det är, tjejer kan inte sluta handla speciellt inte jag mohhahahaha!!
Jag blir som ett litet monster helt utan kontroll, allt ska jag ha!
Jag köpte dels massa strupbyxor och leggings det är det jag använder mest just nu, det blev även nagelack i färgen orange, en super snygg grå kofta från Hm, lite hår produkter, smink, en annan koft klänning i marin blå från det franska märket touch luxe.
Senare på kvällen var vi på bio och såg Resident evil.
Den var jätte läskig, jag är en riktig chicken när det kommer till skräckfilmer.
Jag är till och med så mörk rädd att jag sover med en liten lampa tänd om nätterna, om jag nu sover själv.
Men det får inte ni säga till någon ;)

Läste by the way på finest.se att jag skulle ha sprungit ut till en taxi i pyjamas mitt i natten.
Något vittne hade tydligen rapporterat om denna "viktiga" händelse.
Den sanna historien (om någon nu är intresserad) är att det var på morgonen och jag hade inte pyjamas utan tränings overall.
Hmmm nog om denna "viktiga" händelse.

Ska sova lite nu, är jätte trött.

Puss och godnatt mina små änglar.

8 kommentarer:

Frida Carina Andersson sa...

HeeY! Jag hittade din blogg nu, tycker den är rolig! =) Du verkar vara en störtskön brud! Ha de gott! Kram frida

Anna sa...

U´re Amazing bruden!!
Keep up the good work! =)

Kramar// Anna

P.S Jätte nyfnnnniken på vad du köpt.. ;)

Rickard Nilsson sa...

hej hopp.. hittade din blogg för någon dag sedan o det var kul läsning =) ville egentligen bara säga att du o dhani passar bra tillsammans =) rock.ON /Rickard

Pamela sa...

Hej! Vart har du köpt dina gråa overknee ifrån? De ser väldigt tjocka ut (vilket jag vill ha)jämfört med andra jag sett. Sen måste du lägga upp bilder på kläderna du köpt!!! ;) Kramar Pam

Paula sa...

haha folk gör allt för att göra hitsorier av känt folk :)

StephaniesSecret sa...

Dina bilder av Staffan från Pixation är underbara! Du verkar va en söt tjej, fortsätt med det! Jag gjorde också mina naglar hos Malin, hon är bäst!
/http://stephaniessecret.blogg.se

Askungen sa...

SOM alla säger att du är ful och ful men JAG säger att du ÄR VACKER, babe! Kul att du har egen blogg, ska försöka följa dig så gott jag kan! www.metrobloggen.se/askungen

Sockerbulle sa...

hejsan. jag bara undrar hur mycket du har lagt in i dina bröst och vilken storlek hade du innan? har du gelehallon? e lika kort som dig nämligen. kram.