lördag 3 november 2007

Bloggtoppen




Blir väldigt smickrad av alla gulliga människor som läser min blogg, har registrerat den på bloggtoppen där nästan alla bra bloggar är registrerade.
Och jag ligger på en andra plats på nöjen redan efter två dagar.

Ikväll ska jag och min vän Emilie, ha tjejmiddag och dricka massa vin och snacka massa skit.
På tal om skit så är det skit att FHM ska läggas ner :(
Det betyder att jag blir utan jobb...buuuu!!
För er som inte vet så är eller snarare var jag relationsexpert på FHM.

Vill tipsa er om den här klänningen som är väldigt enkel men fin, ska själv köpa den.
Den är från americanappare.

På tisdag ska jag göra en Makeover och byta extensions färga håret, göra min naglar och sola.
Kommer även att lägga ut bilder på det, för er som tycker att det är kul.

Måste bara berätta om en grej som hände mig idag, Jag var på väg hem och går förbi ett gäng människor som stirrar något konstigt på mig.
Eftersom jag började känna mig iakttagen så ser jag inte vart jag går och snubblar baklänges lite sådär som töntarna gör i filmer.
Jag ställde mig upp som blixten som om inget hade hänt...men men sånt händer.
Och jag bjöd väl på ett gott skratt hehe.

Bilden på klänningen är tagen från: americanappare.se
Och bilden på mig är bara dålig tog den lite snabbt, eftersom jag mest lägger upp modellbilder.


Puss på er/Nati

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Dom hade grymt snygga kläder på sidan. Man kan inte beställa till Sverige va? Kram

Suzette sa...

Hei på deg Natacha.. Jeg liker bloggen din:) Jeg bor i Oslo ,og lurer på et par ting som jeg håper du kan svare på;) Hvor kommer du opprinnelig ifra? Har du restylane i leppene? og har du operert nesen din? Du er kjempe søt ;) keep up the good work.

Darkcloud sa...

Synd att FHM ska läggas ner :( Du skrev väldigt bra saker :)Men du hittar nog ett nytt jobb snart. Jag tror många är intresserade av dig :P Lycka till. Kram :)

adoored sa...

hej bästa nati, vad använder du för ögonpenna (innanför), vad är det för märke och nummer på den?
snälla rara svara, puss på dig!

Maggie sa...

Vart har du köpt det gröna linnet?
http://www.dominiquelonegran.se/privatepictures/?g=mingel%20pic# (pic 2)


Älskar din stil!

Nattii sa...

Jätte bra skrivet:) var brukar du köpa dina underkläder? och var har du köpt den rutiga väskan som du hade på premiären barie?

kramizar nati!

Nicole sa...

hej .... var har du köpt den långa polotröjan du hade på crash premiären ??:) kram.

Therese sa...

hej :)
läser din blogg varjedag!
gillar dig skarpt!
vet inte vad jag ska skriva men är ett fan av dig :) hihi

ha det bra!

Kraaaam Therese

london sa...

Hej natascha du verkar vara en grym tjej, har en fråga til dig som jag hoppas du kan svara på? du som har haft många pojkvänner, hur kommer man över dom? hur ska man tänka. för du verkar ju vara en person som står upp för dig själv. kan du ge lite tips. om kärlek och sånt t ex. kanske låter knasigt men du verkar vara bra och ertaren om sånt. ha en bra dag kram london!

vevve sa...

hejsan så kul att se vad du skriver :) tänkte bara höra efter om du ska med killen din till sundsvall på xtravdanza festen.:) är med att ordnar den:) kramm vevve

Anonym sa...

hejsan! du kanske kunde skriva ett inlägg om hårförlänging. skulle va kul o få veta vad du använder för teknik, vad du har provat o så. Jag gillar din blogg skarpt. du verkar jättegullig!

Jazmine sa...

Varför ska FHM läggas ned??

Annika Marklund sa...

Hej, tänkte bara berätta att märket heter American Apparel och finns på http://www.americanapparel.com! :)

Till sannealexandra: finns en butik i götgatsbacken (brunogallerian).

Filippa sa...

Hej!
Ja, ville bara säga att du verkligen slog huvudet på spiken när det kommer till att tjejer trycker ner varandra, tycker också att det är synd. Jag tycker att alla får väl göra vad de vill med sin egen kropp, trots att jag själv har svårt att tänka mig att jag skulle göra en skönhetsoperation. Jag har inga problem med att säga att jag tycker att du eller nån anna tjej ser bra ut, visst kan alla bli lite avundsjuka ibland, men för mig betyder inte det att jag missunnar eller tycker illa om den personen som det gäller. Tråkigt att du får möta mycket fördomar, själv vet jag inte så mycket om dig så jag har ingen åsikt om hur du är som person, men jag förutsätter inte att du är dum på grund av hur du ser ut och klär dig.