fredag 4 januari 2008

AVUNDSJUKA!



Jag vet att många har skrivit om Victoria Beckham dokumentären som gick här om dagen.
Men Jag blev så jä"#%a förbannad när det satt en ful kärring och bara kritiserade Victoria för att bla vara så smal och för att ha genomgått plastikoperationer.
Jag tror att den där fula kärringen skulle hugga av sin högra hand för att få se ut som henne.
Visst att Victoria är för smal, men kom igen, hon har fött tre ungar och ser ut som hon gör.
Det skulle iallafall inte jag tacka nej till..

På tal om något helt annat så fick jag reda på att ICA-BANER blev vapenrånat för två dagar sedan kl 21.00, kl 20.30 var jag och Dhani där och handlade, så vi hann gå precis innan rånet, änglavakt eller hur!

Puss Puss!

Nati

18 kommentarer:

mini sa...

Men skärpning!
Victoria Beckham är faktiskt inte snygg. Hon har råd att klä sig till perfektion. Hennes kläder sitter så bra att det de nästan ser skäddarsydda ut på hennes kropp. Hon har 'the basic' liksom. Vem som helst med en lång och smal kropp, och en viss summa pengar på banken kan med lite ansträngning se ut sådär. Likaså håret, med rätt behandling. Men hennes anikte är väl inte mycket att hurra för? Hennes mun liknar ju mest en näbb och hennes ögon ser överopererade ut. Faktiskt.

Jag är inte tillräckligt lik Posh för att jag ska kunna jämföra mig med henne rent utseendemässigt.

Hon är classy, men långt ifrån en naturlig skönhet.

Du är.

ainaaina.blogg.se

Anonym sa...

Jag missade programmet! :(
Jo Victoria Beckham är grymt snygg! De ska alltid hitta en massa fulingar som kommenterar det vackra folket :S

Anna Frida Mehlin sa...

Måste bara säg att jag håller med dig fult ut.. jag blev själv frustrerad över den dokumentären!Det var inget annat än avundsjuka!

-Bra sagt!

Anonym sa...

hon e skit snygg, men jag tror att själva grejen var, iaf hur jag uppfattade det som var att hon inte verkar må så bra, över hur hon ser ut. och när man fick se henne när hon var sådära kurvig, då var hon så mycket finare och kvinnligare i kroppen. och en person som fokuserar sig så mycket på sitt utseende mår inte bra, genom att svälta & plåga sig själv.. hon är snygg det är hon verkligen, men om man ska tänka seriöst så mår hon inte bra & det va nog det dom försökte få fram :)!

glife.se/sweetholycrap sa...

Va tråkigt att ni inte matchade in eran shoppingtid tills när rånet började så ni kunde få vara med på aftonbladets löp igen.

Maria Alexanderson sa...

och hur svårt tror du det är det att se så ut efter 3 barn och med de miljonerna på kontot sen.

bara undra.

Mahlin sa...

Ska jag vara ärlig så tycker jag att folk borde sluta kritisera andra för deras utseende..egentligen..vad har vi med de att göra?! kram

Susanne Fors sa...

Enda skälet till att hon ser ut sådär är ju för att hon hårdbantar. Det hade iaf jag tackat nej till. Hellre tjock å glad än smal å ledsen. :)

mitt sa...

vist hon ser jätte bra ut..
men de är inte konstigt. hon har ju betalat för att se ut så..
Hade hon varit en vanlig svensson så hade hon absolut inte sett ut så efter att ha fött 3 barn..
men med alla världens pengar så kan hon de...
du ska va glad som har de mesta naturlig skönhet...

Olívia Németh sa...

Jag håler med dig om att hon var aundsjuk(såg inte prorammet) men de flesta här har rätt omm att hon är snygg pga att hon har pengar.. Jag skulle vara minst lika snygg men troligtvis snyggare=)) Nu samlar jag pengar för läppförstoring + nya tänder för att ha perfekta tänder ist. för mina "kanintänder" jag har idag:P Då kommer jag att bli hur snygg som hels XD

johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
johanna sa...

hallo natasha :)

koftan du har på dig i inlägget den 18 december, vart har du köpt den? Grymmmt snygg outfit.. skulle vara interesserad av att köpa liknande kofta så snälla svara :) pusspuss/Johanna

Jennyh sa...

Såg också dokumentären och tycker hon är skitsnygg. Stilikon också. Varför folk klagar på henne handlar ju bara om avundsjuka... tråkigt. Hon var ju snygg när hon började som Spice Girl också o då hade man inga pengar till operationer o privat träning inte :)

Anonym sa...

Hei Natacha! Så kul blogg du har, jeg har dog lyst til å gi deg et lite tips ang. fotos og tekst. Det er litt svårt og läsa når texten blir
s
å
här
bre
vid
dina
fotos...

tips, velg at fotos skal stå i mitten og så skriver du ovan/under, det blir lite snyggare og mer läsvennligt :)

ha en fin dag :) hej hej :)

Amanda rosende sa...

Gud vad alla ska klaga på hennes vikt. Hon kanske är så smal naturligt, dvs t ex har smala armar & ben. Jag tycker hon är grymt snygg & du med btw, bra blogg :)

Sokrates sa...

Ja det är ju upp till var och en hur dom vill se ut och vad dom gör med sin egna kropp.
Andra kan ju alltid ha åsikter men ibland ska man hålla dom för sig själv!
Har lite dålig kåll på hennes liv. Men har hon nu fött tre ungar så är det jävligt starkt gjort.
Sen kan man vara mager utan att det för personen i fråga är
farligt!
Men får man en massa pengar för att sitta och gnälla på någon i en dockumentär så är de ju ett lätt sått att försörja sig. Vilket nog säkert var mer intressant för henne...

malin filin sa...

jag tror också bara det ligger i avundsjuka, det är så typiskt folk att inte kunna vara glad för någon annan eller ge komplimanger. cred till henne som står på sig trots alla som försöker dra ner henne.

Anthony sa...

D sägs att hon också ska vara anoretiker, och att bradpit inte orkar med det längre, sant / falskt dont know rly :P

spana in min tjejs blogg :D
kenzaas.blogg.se