måndag 28 januari 2008

Nati hos doktorn!




Så här pigg såg jag ut imorse på Engelbrektskliniken kl.06.00.
Fick tillbaka resultaten från en hälsokontroll, doktorn sa att jag var mycket frisk med jätte bra värden, hade jätte bra hörsel och synen va tillräckligt bra.
Tog även vaccin mot hepatit b och livmoderhalscancer, tycker att alla tjejer borde göra det!

Köpte även den här "super skönhetsprylen" LCN på hälsokosten.
Den är för trasiga nagelband men man kan även ha den på finnar och munsår, den får man för 85kr.

Glömde nämna att jag gjort håret någon nyans mörkare, tycker att det passar min hudton, vad tycker ni?
Bilder finns på dom två tidigare inläggen.


Jag misstog mig ang siffrorna gällande dödsfallen, Sorry.


Puss Puss!

8 kommentarer:

Maggie sa...

your new hair looks great!!

Maggie sa...

natacha, hur har du gjort det? jag tycker it looks great.. wanna do that too !! is it a permanent colour?

Pierre sa...

Jag tycker det ser kasst ut! Gör om, gör rätt!
www.ferraud.blogg.se

Therese sa...

Inte läst aftonbladet? 19 stycken som dött efter dom tagit livmodercancer vaccinet. Fast dom kan fortfarande inte fastställa att det är just vaccinet, Men det är det troligast:S

Tuss sa...

Jag är nyfiken dina siffror. Det är nämligen runt 500 som drabbas av livmoderscancer varje år.

Olívia Németh sa...

Hej! Hårfärgen passar bra! Jag vill också göra om min hårfärg till guldblond men vågar inte...

Anonym sa...

Vaccinet ska främst ges till kvinnor som inte har gjort sexdebut. Annars är risken stor att man redan bär på human papillonviruset som smittar via sex men ej ger några symtom. Ju fler du haft sex med dessto större är chansen att du redan blivit smittad av viruset, som för de allra flesta inte resulterar i någon cancer!!

Detta betyder att det förmodligen är emnlöst att vaccinera sig om man har haft oskyddat sex...

/Mia som jobbar på en onkologisk klinik.

Anonym sa...

håret ser verkligen jättebra ut! vacker du är