torsdag 31 januari 2008

Shopping på söder!






Idag blev det shopping på söder, eller iallafall för min vän Emy.
Hon hittade massa snygga grejer på American Apparel.
Själv spanade jag in ett ursnyggt armband från Miss Sixty och ett ursnyggt datafodral från ordning och reda.
Passar nog perfekt till min Macbook!
Men jag måste bli duktigare på att spara pengar, då jag snart flyttar till L.A, men jag var iallafall duktig idag och köpte absolut ingenting.


Kläderna på bilden är från: Jacka HM, halsduk LV, väska MIU MIU, stövlar från CC-skor(sturegallerian), cardigan BIK BOK, Klocka Chanel.


PUSS/Nati

13 kommentarer:

Cissi sa...

Akta så du inte får urinvägsinfektion om du går ute sådär kall med bara tunna strumpbyxor. Jag skulle frysa ihjäl! Take care!

Malin sa...

tänkte på en grejj om du ska flytta till L.A ska killen flytta med eller blir det distans??hur hade ni tänkte lösa det isfåll *nyfiken*

Malinas Bloppis sa...

måste säga att ditt hår ser mkt bättre ut nu i den mörkare tonen. ser mkt klarare ut, och blir mer vuxen och vackrare än nå¨gonsin. puss

Sandra sa...

Älskar dina ben! ;)


http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=989521

Anonym sa...

Kan inte du typ köpa vad du vill? Din pojkvän måste väll typ vara miljonär..

Anonym sa...

Du är jättefin i håret nu med lite mörkare färg, och halsbandet var grymt.

Mm L.A. Underbart. Värme :D

Anonym sa...

Söt du är : )

Anonym sa...

Kommer du fortsätta blogga här när du flyttar till L.A ? (a)

retzina sa...

Var hittade du dataväskan? :)

Anonym sa...

Vad får man ge för en sån klocka från chanel? de är så satans snygga... :D /Erica

Anonym sa...

Hoppas det är helt okej att jag lånade den här bilden till min blogg! Fin blogg har du förresten, me like!

Anonym sa...

Vet inte om du känner till bloggerskan Keenza, men tycker ni var lite lika på den bilden. Jättesöta båda 2 :)

Anonym sa...

OOh, hade tänkt köpa den där dataväskan imorgon. Hur mycket kostar den?:) Kram