måndag 14 januari 2008

Planer och armbandsfetish!

Ännu en gång sitter jag här och ber om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera min blogg, sorry alla trogna och icketrogna läsare.
Det har bara inte hänt så mycket, har mest suttit och planerat grejer jag ska göra längre fram.
Jag ska ev åka till Thailand och göra en plåtning.
Och funderar på att ta med mig en annan fotograf och även göra en egen kalender,som sedan ska säljas på min nya hemsida.
Meningen var att min nya hemsida redan skulle vara uppe men det har blivit försenat för att jag har anställt en annan webbdesigner som ska göra en ny sida till mig i flash.
Bloggen kommer att flyttas dit då den är klar.
Men jag informerar er så klart innan:)


Jag har upptäckt att jag är helt besatt av alla typer av armband.
Här är mina senaste kap, som jag köpt på HM och den tredje fick jag i julklapp den är från LV, snygga va!
Dom från HM kostar bara 49kr st.

Om ni har några tips om vart man kan hitta snygga armband så skriv gärna.

Puss puss mina älsklingar!


PS. Sluta skriv att jag är dvärg är faktiskt 164cm det är medellängd i Sverige!! HAHA!! DS.

13 kommentarer:

daisyrock sa...

säger de att du är dvärg?! :O Jag är 158... haha =)) Då är det nog jag som är dvärgen tror jag :D

skruttepluttan sa...

Kenneth jay Lane har super-snygga armband, även Hermés och såklart Louis Vuitton! Tycker jättemycket om din blogg så keep up the good work. Ha de bra =)

Amanda sa...

på smycka finns det jätte snygga armband från PANDORA, kan själv kombinera hur de skall se ut med berlocker!:)

malin filin sa...

jag är 161 så är också "liten"
länge leve det lilla folket! :)

Malin sa...

Åhlens har fått in några riktigt snygga nu :)

Sandra sa...

Dom har ganska schyssta armband i den där butiken som ligger i början på Grev Turegatan...vad fan hette den nuigen.
Dom har iallafall massor med smycken och lite kläder.

Fan, *senil*

http://www.finest.se/userPresentation/?uid=25726

Sandra sa...

Nu kom jag på det, vad dum jag är. Det är ju MIST. Dahh!

Therese Olefors sa...

hahha, dvärgflörklaringen går vid 1,55 här i sverige! Jag är stolt 1,58! :D va faan, är man kort och söt så ser man bara yngre ut. Och vad säger mobbarna då om cirka 10 år, ner dem ser ut som gammla benrangel!

Tess @ Tess Style sa...

Vi är lika långa =)

adoored sa...

Det går inte att se dina armband?? :( (Bilderna), varför inte? Kram

C sa...

Jag har en seriös förfrågan till dig Natacha, det gäller en grund till en affäridé där jag nu försöker samla fakta och information.

Jag vill helst inte ta det via kommentarsfältet här i bloggen men om du kanske kunde höra av dig till mail@catya.se så skulle jag vara ytterst tacksam.

Mvh

Catya

neis sa...

Haha, jag är 151 så det blir väl jag som tar priset då xD. men dvärg är jag då inte :)

neis sa...

Haha, jag är 151 så det blir väl jag som tar priset då xD. men dvärg är jag då inte :)