torsdag 17 januari 2008

Sex med klass!







Det har öppnat en sexshop i PUB huset som heter Ooups, dom har samma koncept som Agent Provocateur.
De har super söta små trosor, rosa dildos, rosa piskor, super trevlig personal mm.
Tjejen som hjälpte mig berättade att det hade varit en 70årig tant och tittat på alla dildos och trodde att det var parfymer haha! pinsamt när hon skulle förklara vad det egentligen var.
Det är första gången jag är i PUB-huset sedan dom byggde om, på deras tredje våning finns massor av snygga kläder secondhand blandat med nytt.
Hann inte köpa något när jag var där idag, men kommer garanterat gå dit och shoppa loss snart hehe.


Besök gärna deras hemsida www.ooups.se


Puss/Nati

11 kommentarer:

Raisa sa...

fräsch blogg Natacha!

Ooups har öppnat i uppsala också, var inne och handlade lite, fick en orgasmbok på köpet :D lätt värt.

Visste inte att du bloggade, nu vet jag, och du har en ny läsare! :)

Kram
Raisa
http://raisas.blogg.se

Theory sa...

Avudar dig, och allt du skriver..

Fina kläder!

Unknown sa...

Det finns den Ooups affär i Kista centrum också, den är ganska liten men väldigt bra, har själv handlat där och är super nöjd!
Stort fan av dig!

isabellebongcam.blogg.se
användarnamn: bongcam
lösenord: djungelboken

Stormrik sa...

Haha, så det kan bli. :-) Tanten var lite lost bara, undrar om hon verkligen köpte en till sig själv iaf..

Sokrates sa...

Haha! JA det skulle man ju kunna kalla lite pinsamt..
Har en affär där jag bor som de säljer manliga könsorgan med kulor och allt för att uttrycka mig lite finare :-D.
Kan ju undra av damen skulle tro att de är för något?
En leksak kanske? En lite smått snuskiga tanke säjer mig att hon nog skulle få en kladdig upplevelse!
Men hennes man kanske gillar choklad.. Haha

ERIK sa...

Från messi.blogg.se

http://www.dailymotion.com/video/x40efe_ooups-pa-pub_blog

GullStina sa...

Den där staven med strasstenar är så snygg! Vill ha den bara för att den är så fin.

Unknown sa...

Usch. Stackars tant. /heartsick.blogg.se

theresya sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
theresya sa...

Tänka sig att det finns i lilla sundsvall också, antar att man får vara lycklig!

www.adrenalinkick.blogg.se

m sa...

Hej! Såg att du varit inne på Ooups i Pub gallerian kul...
Har inte hunnit kolla in den butiken ännu men jag jobbar i kedjan...
Jobbar på Ooups i Norrköping:) Ser inte alls lika dant ut som Pub då Pub är den enda ooups butik somser ut så.
:)
//Johanna