lördag 5 juli 2008

??

Ibland är det bättre att inte säga något alls ;)

37 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA

Anonym sa...

Hahaha, gosh vad lika ! :D

Anonym sa...

haha shitt vad lika !

Anonym sa...

Men Dolly är ju söt, Anderson är bara äcklig!

Anonym sa...

Kom igen nu blogga lite mer!

Anonym sa...

oj trodde det var samma person ju, HAHA

Anonym sa...

Som mamma och dotter! Haha! Undra vad de tänkte?!

Anonym sa...

Visst håller jag med om att Dolly ser ut som ett odjur, men hon är ändå en av de coolaste, ödmjukste och trevligaste kändisarna någonsin... Pamela vågar jag knappt kommentera.

Anonym sa...

shit! det är ju kopior! MOR OCH DOTTER?

Anonym sa...

haha, jo det var likt =D

Anonym sa...

hahhah men JA, dolly är ju JÄTTE söt *himmlar med ögonen*

Anonym sa...

Pamela Anderson är snygg, tänk på att hon är 40år men har ALLTID sett bra ut. Natacha kommer aldrig upp på Pamelas nivå. Allt är ju fejk på Natacha. Pamela har bara opererat brösten. Natacha har opererat näsan, munnen, är fejk blondin med slitna extensions, Skulle vara snyggare om du hade brunt hår, du är ju ingen svensk

Anonym sa...

Tycka vad man vill men Pamela Anderson slår allt och alla.

Anonym sa...

Appropå din tarmrensning, tabletterna du käkar innehåller vulkanlera som är cancerframkallande. Har kört en kur själv, men jag tyckte inte att det gjorde så mycket skillnad förutom att jag mådde måttligt skumt under kuren. Däremot har jag hört att vanlig tarmsköljning är riktigt bra, så det kanske är ett alternativ. Jag vill ju inte att du ska få cancer heller!

Anonym sa...

Dolly Parton är min förebild och en helt sjukt underbar kvinna, Pamela har man växt upp med och alltid tyckt hon var snygg.. Jag gillar henne även, en hängiven djurvän / vegetarian precis som mig.. Båda två gillar den blonderade barbie-looken! Påminner om varandra på den bilden men skulle inte vilja jämföra dem förutom att dem är två fantastiska kvinnor..

Eleonor sa...

En aning lika, själv gillar jag dom inte så mycket =)

Anonym sa...

Jösses! Haha.. det är ju pinsamt xD

Anonym sa...

Inte vackra...

Jenna sa...

Till anonym: Jisses, du måste vara en bitter själv. Sluta attackera natacha med dina fåniga kommentarer. Så mkt agg... jisses.


Ang. bilden, Haha, ja de var lika! Diggar dock Dolly P lite mer ;)

p.s Natacha du är skitcool!

Kram

Anonym sa...

haaha så du tror inte att pamela opererat läpparna? herregud, hon har säkert operarat knäskålarna också, och hon är väl för fan också fakeblond! alla är det nuförtiden! vad spelar de för roll?
natacha är sjukt mycket snyggare än pamela anderson! Punkt slut!

Anonym sa...

"Pamela Anderson är snygg, tänk på att hon är 40år men har ALLTID sett bra ut. Natacha kommer aldrig upp på Pamelas nivå. Allt är ju fejk på Natacha. Pamela har bara opererat brösten. Natacha har opererat näsan, munnen, är fejk blondin med slitna extensions, Skulle vara snyggare om du hade brunt hår, du är ju ingen svensk"

HMM...OKEJ. Var ska man börja? Det här inlägget var extremt korkat för man borde ta reda på fakta först INNAN man slänger ur sej sån gojja. Fakta: 1)Pamela har opererat bröst och läppar. Vi vet inte mer. 2) Natacha har opererat brösten och har nån sorts inlägg i läpparna. Näsan? Knappast. Slitna extentions? Knappast. Hon verkar vara väldigt mån om sitt utseende och har väl blivit någon sorts skönhets expert och har själv flera ggr hävdat att man måste även ta hand om sitt inre osv osv. SO WHAT om hon inte e född i Sverige och har bruna ögon? Vem e du som säger att hon ska ha brunt hår för det? Så, bara för att man inte anses vara svensk så får man inte va blond. Jag gissar på att du e runt 15 år för ditt inlägg var bland det töntigaste och korkaste jag läst.

Anonym sa...

OMG hahaha! är dem släkt elr? :P

Anonym sa...

Dolly & Pamela verkar ha samma plastik-kirurg. F.Ö. är Dolly GUDinna! :-)

/Cata L

Anonym sa...

Och jag gissar på att du (Anonym) som försvarade Natacha är ca 13-14 gammal, med tanke på att Natacha verkar vara din största förebild.

Att försvara någon sorts B-kändis över internet, herregud, hur lågt planerade du att sjunka egentligen?

Anonym sa...

Alltså, jag skulle sitta och skratta åt kommentarer som "du skulle vara snyggare brunhårig, du är ingen svensk heller". Vad är det för slags människa som skriver så? Hoppas du inte tar åt dig. Under tiden jag har läst din blogg verkar du vara en väldigt ödmjuk person, med ett väldigt gott inre! / Sandra

Anonym sa...

Pamela inte opererat sig, HAHA, hon har t.o.m tagit bort revbenen längst ner för att se smalare ut!!

Anonym sa...

hahah ser ut som mor & dotter, kanske dollys efterlängtade dotter...hahaha...

Anonym sa...

Tror inte det är sant :D

Anonym sa...

HAHAHA

Anonym sa...

Ja Peyre, så kommner du att se ut om ett par år, jag säger bara en sak! du skrämmer mig, du är läskig och skum din hora!

Anonym sa...

Det där var riktigt riktigt roligt! Dolly är verkar ju vara en härlig människa med distans till sig själv, det är ju inte för intet hon sa- det är dyrt att se såhär billig ut. Men pamela ..uhh..

Men likheten var väldigt roande.

Anonym sa...

Oj, shit!

Anonym sa...

men gud, det är ju du.....i framtiden!!!

LaZandrita sa...

Oh my gawd, jag typ dog..

Anonym sa...

ser ut som du

Anonym sa...

Pamela är skitsnygg, slår de flesta utseendemässigt. Men just på den här bilden är hon ju mindre snygg. Frisyren va ju skitful och det gör väl sitt. För mycket smink har hon också här. Dolly Parton är inte särkilt snygg. Hon ser så plastig ut i ansiktet. Och hon har blivit mager som en sticka. Inte snyggt. Ser inte hälsosamt ut. Dessutom så är det fult med så mycket smink som hon jämt har.

Marie Söderberg sa...

hahaha..så bra...skitkul !!