torsdag 24 juli 2008

Lycklig :)


Idag fick jag mina presentkort från GratisBio, det tog mig bara 5 dagar att få ihop 5500 poäng och de fick jag bara genom att värva nya medlemmar. Jag valde att byta in mina poäng mot tre superpresentkort. Presentkorten är på 700 kr + 700 kr + 500 kr och kan delas upp i flera presentkort i olika butiker. Jag valde 1200 kr på HM och 700 kr på Åhléns.

Vill du också få gratis biobiljetter och/eller presentkort? Gå med i GratisBio och samla poäng. Det är enkelt! Du får 50 poäng när du registrerar dig och ytterligare 25 poäng om du värvas utav mig.


Kramiz/Nati

19 kommentarer:

Anonym sa...

är du i LA eller stockholm nu?:)
tänkte på att tiden du skriver inläggen oftast är mitt på natten. :)

hannah renström sa...

va? kan man få presentkort på klädaffärer också?

Anonym sa...

åh, jag önskar jag också fick sådär mkt poäng snabbt!

Anonym sa...

haha, inte for att vara elak men klart du kan verva monga medlemmar ner du er so populer men for oss andra so ler det ju ta mycket lengre tid om vi ens kan verva so monga...

Anonym sa...

du värvade mig på på den där sidan men du har nog lite lättare att få ihop sådär många poäng jämfört med en vanlig svensson som mig =) Men men, man kämpar på iallafall!

Anonym sa...

Kostar det ingenting om man väljer istället prexentkort :O?

Anonym sa...

Jag har nu blivit värvad av dig och jag har mer än 100 p, hoppas det hjälpte nåt :) / Betty

Anonym sa...

Jag ska låta mig bli värvad av dig! Jag älskar såna där saker =)

Läs min blogg om Blondinbellas såkallade övergrepp...

Anonym sa...

vad är dn nacionalitet? är du bara spansk?

Anonym sa...

Härligt med gratis presentkort! :)

Anonym sa...

Gud va vacker du är! Du har väldigt sött ansikte, men det vet du väl redan. Har du kort hår på bilden? Det va snyggt iallafall. Det passar du i! Vilket inte många gör.

Anonym sa...

Gud va vacker du är! Du har ett väldigt sött ansikte. Har du kort hår på bilden? Det va snyggt. Det passar du i. Vilket inte många gör.

Anonym sa...

måste man inte ta nytt körkort när man flyttar till usa???

Anonym sa...

Åhh va fin bild =)

Anonym sa...

Hejsan vännen. Du är inte sugen att bli fotograferad av mig? :) Kram sålänge.

Anonym sa...

har du extentions nu?

Anonym sa...

har du funderat och bli brunett skulle passa dig, men det kanske skulle inte säljas så bra eller?

p.s då slipper du tänka på hårutväxten så ofta bara ettt tips :)

Anonym sa...

Hej :) läser din blogg nästan varje dag och ville bara skriva att jag tycker du verkar vara en underbar människa :) du är jätte snygg också, många säger att jag är lik dig, vilket är kul eftersom jag tycker du ser så bra ut :) hihi, sluta aldrig blogga :D ha det guld, både du och din kille :) kram

isabelle strömberg sa...

du är sjukt snygg!