onsdag 23 juli 2008

En runda på stan!

Så nu är jag hemma igen.
Min baby verkar älska grått, allt han valde var grått :)
Detta är vad han hittade.
Han är supersnygg i allt.



Kofta: Filippa K
T-shirt: Nudie Jeans
Kalsonger: Diesel
Skjorta: Tiger
Jeans: Edwin

Detta var min shopping outfit:
Var tvungen att ha en sjal, det går inte att gömma min utväxt längre :)



Linne: breeze.se
Shorts: Topshop
Klocka: Chanel
Glasögon: Från Ibiza
Sjal: Gucci
Skor och Väska: D&G

Dhani smygfotade mig på Urban outfitters, jag ser ut som en riktig nörd, haha!



Puss på er/Nati

29 kommentarer:

Anonym sa...

söt du är :D
**
**
**
rosetty.blogg.se

Anonym sa...

snygga outfit du hade :)

Anonym sa...

va snyggt.

Anonym sa...

Märkes-paret eller vaddå?!

Anonym sa...

himla snyggt linne du hade på dig. måste även berömma dig för bloggen. tack för tips på shoppingsidor på internet som jag fått under tiden jag följt bloggen och intressant läsning.

Niklas C sa...

Jag gillar verkligen din blogg =) Och snygga kläder =) Både dina och de han köpte...

Anonym sa...

Vilken är din naturliga hårfärg?

Anonym sa...

Jätte snygg väska du har =) var är den köpt?

Puss/Angie

Anonym sa...

Love Your Body! ;-)

Anonym sa...

tyckte du va grymt fin i sjal. ser så avslappnat ut! Använd det mera.

Anonym sa...

Heej! tack för en skit bra blogg ska jag väl börja med o säga! jag undrar va man ska gå o shoppa i stockholm ska snart upp dit för lite shopping.. finns de några ställen eller gallerior eller gator du kan tipsa om? både billigt och dyrt! var brukar du gå?

Anonym sa...

Var gärna med och tävla om fina priser i min blogg =) Kram!

Anonym sa...

Natti! Du har faktiskt gjort mig intresserad av mode och skönhet...var aldrig det innan jag började läsa din blogg riktigt. Du inspererar även om man skulle vilja ha fler inlägg per dag från dig...men jag får väl kanske skaffa mig ett eget liv lite också. Gratta Dhani från mig!

Kramis L

Anonym sa...

du förstår nog inte ens hur himla vacker du är! var nöjd! <3

Anonym sa...

har du sett honom i allt ? kallingarna då med ? förresten borde du svara på dina kommentarer . fatta att läsarna skiter i dej om du skiter i dom .

Anonym sa...

ser ju ut som nicole richie är och shoppar, haha, nämen ;)
riktigt snygg outfit! :)

Anonym sa...

du ser ut som en levande PINNE!

Anonym sa...

Wow vilken lyckad outfit ;)

Unknown sa...

Mkt fin inställning och du, nice outfit. Då pratar jag både om din, och det Dani köpte. Japp så é det tjejen. You go girl....

Anonym sa...

Du ser ut som Nicole Richie på den här bilden, jätteläcker! Gillar din nya boobsize! Kram

Anonym sa...

Diggar hans klädssmak!

Anonym sa...

Fint, fint. Lite mer sådana inlägg :) Kram S

Anonym sa...

måste säga att jag hade en annan uppfattning om dig innan jag läste din blogg :)
du verkar vara en väldigt varm och trevlig tjej med gott hjärta.

Linn sa...

Ingen med de benen kan se ut som en nörd!

Lucid sa...

Snygga skor!

Anonym sa...

Du borde färga håret brunt natacha;) du är as snygg i det

Tuvisen sa...

Nej, du var ju jätte fin där ju! :D Natacha, jag måste verkligen säga att innan jag läste din blogg så trodde jag att du var super ytlig, o värsta falska bimbon, men du verkar som en ur gullig människa! ^^

Anonym sa...

du verkar vara en så fin människa trots alla onda fördomar folk har om dig och ditt utseende. Du är jättefin! Jag vet hur det är när folk tror att man är blåst och att man lätt får sneda blickar från andra tjejer bara för att man ser bra ut! Men jag säger bara; stå på dig!

LaZandrita sa...

Jag tycker att din shopping-outfit var jätte fin! Jag använder själv sjalar för min hårutväxt, det e skit bra!