fredag 18 juli 2008

Haters, they are everywhere!


Vilket jävla tjat om min vikt!
Jag har alltid varit smal och kommer förmodligen alltid att vara det.
Jag äter som jag ska och det är absolut inget fel på mig, så sluta tjata är ni snälla!
Alla ser inte likadana ut. Vissa är födda smala, det är bara att ACCEPTERA!
Och för er som störs av det, kom inte hit och läs, tack!


Jag undrar om ni som skriver elaka saker är som perfekta robotar!?
Men det tror jag inte. INGEN är perfekt!



Annars är de flesta läsare gulliga :)

Kram/Nati

111 kommentarer:

Anonym sa...

Det är samma för mig, jag är naturligt smal och KAN VERKLIGEN INTE gå upp i vikt. Men jag äter mat, godis, chips, jadu allt. Men ingenting händer! Plus att jag tycker du ser perfekt ut, smal men inte för smal. Utan just så som en normalnyggt kvinnokropp ska vara. Snyggt! Nej usch, förstår att du inte orkar höra folk tjata om din kropp och vikt, det gör inte jag heller. Men jag försöker stänga det ute, o förklara för somliga iriiterande att man faktiskt kan vara naturligt hälsosamt smal!
Stå på dig söt :)
Kramis, M.

Anonym sa...

tycker inte du är ovanligt smal..det är fel att hacka på nån som är överviktig...tycker samhället...men att folk går på oss som är smala det är rätt eller? hur kul är det att höra...men guud va smal du är...ingen går fram till nån storlek större å säger ...men guud va tjock du är...för det är elakt men va tror dom vi tycker då...

Anonym sa...

såg att nån hade lämnat en kommentar om att du var ful och var smal som att du hade anorexia o massa. det är ju inte sant!! du är skit snygg!!! och den som skrev det borde värkligen tänka till, den är bara avundsjuk på en modell så vacker som dig natasha!!

Anonym sa...

Du är hur fin som helst, precis som du är. :) Jag gillar att du har skinn på näsan bruden. kram och trevlig helg!

Anonym sa...

Det är samma sak för mig, jag är smal och har alltid varit liksom. jag är född så, men i skolan så kallade dem mig anorexia-barn och sånt. Men nu är det bättre :)Dem har väl vant sig vid min vikt eller ngt ;) heheh.
du är iaf bästa natacha :) jag älskar att läsa din blogg :D. Du är jätte söt precis som du är :)
Kram emma

Anonym sa...

Sjukt osmart att ha attityd mot dina läser som du är beroende av. Din blogg var rolig att läsa förr. men nu är den bara komersiell och ensidig. Tacka vet jag Carolina Gynning!

Anonym sa...

Haha...
Men Natacha, det här är Sverige, det STICKER i ögonen på småfeta brudar när det kommer nån som är smalare, snyggare, mer lyckad.
Negatia kommetarer får man nog ta om man bloggar!

Anonym sa...

Jag är också naturligt smal, asså hur mycket jag än äter så går jag inte upp i vikt så lätt. Det ligger i generna, lite störande att folk tror att man har ätstörningar eller nått bara för att man är smal.

Anonym sa...

Förstår hur du känner.. precis lika jobbigt när folk gnäller över att man är överviktig.. So I know.. Keep up the good writing! Kram Merlyn

Anonym sa...

Det är samma sak med mig, jag är också smal, jag är liksom född så. Och det verkar som om folk har ngt problem med att man är det.
Men jag tycker iaf att du är jättesöt precis som du är :)
Jag bara älskar att läsa din blogg, den är bäst. Men du är bättre :) Fortsätt så som du gör :D
Kram Emma

Anonym sa...

De är bara avundsjuka på dig, bry dig inte om dom :)
Å tur är väl de att vi alla inte ser likadana ut, de skulle vara ganska trist!

Trevlig helg, och föresten, you´re beautiful! :) Kram/Emma

Anonym sa...

Jag tycker du är skitsnygg iaf!
älskar din blogg!
Den är inte så himmla uppblåst å falsk som typ blondinbellas
Jag trivs med din blogg
Fortsätt vara den du är!
Puss maria

Anonym sa...

Varför kan man alltid säga till en smal människa " guuud så smal du är" äter du aldrig. Och varför får man inte säga till en människa guuud så fet du är, sluta ät! EXAKT samma sak för oss smala att höra det, som ni som är tjocka!

Anonym sa...

Man blir alldeles matt. Var rädd om dig bara och njut av livet! Du är underbar som bara du kan vara. Kram

Anonym sa...

Fan va trött ja blir - folk så jääävla avundsjuka hela tiden därför dom skriver en massa elakheter. Syns ju lång väg att du är NATURLIGT smal. Du är underbart vacker!!! Kram o ha en trevlig lördag!

Anonym sa...

Stå på dig:) Vacker men ändå udda bild, hehe. Hoppas att du får en toppenlördag!

Anonym sa...

Jag tycker du ser jättebra ut. Inte alls för smal! Folk som påpekar det är bara avundsjuka!

Kram!

Anonym sa...

Nu finns en hemsida för vårt projekt (om att skänka pengar)

(har du inte läs om de kan du läsa här: http://myfashion.devote.se/blogs/435331/laesvaert-.htm#WriteComment )

Där kommer stå all info, aktuellt och även en namninsamling för er som gillar och stödjer idén! Handlar om att rädda liv!

Så vill du hjälpa oss att få igenom de här förslaget? Gå in på hemsidan och skriv på namninsamlingen!


www.bloggareforvarlden.webb.se

Skriv på namninsamlingen nu!

Anonym sa...

Bra skrivet! Alla är olika och ingen är perfekt. Jag är överviktig och många skriver/säger elaka saker om min övervikt. Det gäller ju acceptera hur man ser ut, men vissa gör ju inte det tydligen!

Kram kram

Anonym sa...

Tycker iaf att du är jättefin-smal! :)Ha det fint!

Anonym sa...

precis!
vissa har ju gener att bli tjocka och förblir tjocka vad dom än äter och vissa har gener att vara smala vad dom än äter :) typ!

kepp it up!
puss på dä :*

Rickard Nilsson sa...

Jag håller med dig, INGEN är perfekt. Fortsätt vara den du är o den du trivs med att vara o skit i alla andra avundsjuka människor. /Success_Star

Anonym sa...

Du, jag tror snarare att de är avundsjuka på din kropp.. Visst visst, du är säkert jätteless på allt tjat om "dom är bara avundsjuka", men det är ju sant. Det ser vem som helst, till och med en idiot, att du inte har en sjuklig kropp så det är inte därför dom "klagar".. Dom ser att du har en frisk och fin kropp, och det är därför dom klagar. Personligen bryr jag mig inte så mkt, jag väger 74 kg och tänker inte klaga på dig för det. Annette89

Anonym sa...

En del rättfärdigar sina nedvärderande kommentarer med att "de är ärliga, och säger bara vad de tycker". Det är viktigt för er att veta att detta är inte att vara ärlig. Det är att vara oförskämd.

Man kan inte gå omkring och säga vad man tycker hela tiden, till allt och alla i sin omgivning, med rättfärdigandet att man "bara är ärlig, och säger vad man tycker". Ni som gör det, ni vill INTE höra detsamma om er själva. Ni skulle aldrig klara det, utan knäckas. Detta vet gemene man, och därför gör man det inte.

Det är helt enkelt oförskämt, ouppfostrat, oetiskt och FÖRDÖMANDE. Folk som hela tiden vräker ur sig vad de tycker och känner, även om de sårar folk, är inte ärliga. De är FÖRDÖMANDE. Och det är något annat, fjärran från ärlighet.

Fröken Peyre, du är både vacker och trevig. Det gör att många gillar dig. Det gör också att många ogillar dig, bara av det faktum att många gillar dig. Inget annat. Utifrån det perspektivet hittar man alltid fel och saker att kritisera. Vare sig det gäller din vackra slanka kropp, eller om du skulle klä dig i blått när de har lust att se dig i rött.

Naturligtvis bottnar de elaka kommentarerna i avundsjuka och missunnsamhet. Om man inte är trygg med sig själv, och inte ännu accepterat att man aldrig kommer att bli lika vacker som du, Peyre, eller för den delen aldrig förlikat sig med att man aldrig kommer att få en flickvän lika vacker och trevlig som du, ja då blir man bitsk och elak och missunnsam.

Stå därför på dig, och se förbi de bittra kommentarerna. Vi är i stor majoritet, och så väldans många fler, som gillar den för den du är. Precis och just den du är. Vi stöttar dig mot de bittra.

Vänliga hälsningar från en 37 årig kvinna i Uppsala som inte på långa vägar är lika vacker som du, eller på långt när lever ett lika roligt liv som du gör. Jag är numera lite småfet, kämpar med min kroppsbehåring, min karriär gick inte som jag tänkt mig, jag längtar efter en pojkvän efter det senaste uppbrottet för två år sedan, och bor i en sketen 1 1/2-rumslägeneht.

Men jag är trygg i mig själv, och lider inte av avundsjuka och missunnsamhet mot andra mer lyckade och vackrare människor.

Stå på dig, Peyre. Du är superduperbra!

/Tilda

Anonym sa...

Äsch bry dig inte, jag får höra samma sak. Men jag tycker du är smal på ett fint sätt. Kram på dig!

Anonym sa...

Morning tjejen! Ja visst e det trist att folk ens orkar bry sig, dessutom tjata om det. Så länge man själv är nöjd..klart man ska säga ifrån om det blir för mkt! Hoppas du får en fin fin dag iaf....ut i solen och njut! Kram från caina!

Anonym sa...

Kjempebra at du sier i fra. Ingen bør kommentere andres vekt. De som sier at du er for smal er nok bare misunnlige. Du er flott:)

Anonym sa...

dom som skriver sånna komentarer är bara avundsjuka verkar det som. annars hade dom inte lagt ner sin tid på att skriva sånt till dig. du är fin precis som du är, själv är jag likadan, född smal och förmodlingen kommer jag alltid vara smal. fresten SKIT SNYGG bild! :D

M sa...

men shit, orka att folk klagar på att du är smal. du är fint smal och du ser ju hälsosam ut!

Anonym sa...

Alltså jag vill inte låta elak eller så nu men jag tycker seriöst du ser normal smal ut. Förstår inte varför folk säger att du är för smal?

Anonym sa...

Jag tycker inte du ser onormalt smal ut ? Du är ju bara hälsosam, ta inte illa vid dig! Du vet att folk bara är avundsjuka! kram från carro

Janna sa...

Vad nöjda alla avundsjuka människor hade blivit om du INTE hade visat deras löjliga omogna kommentarer. Att du väljer att visa dom är bara en smäll på näsan till dom - bra där!

Och jag hoppas att du vet själv att du är otroligt vacker och med din längd osv så skulle du inte passa i att "ha mer och ta i" som någon uttryckte sig.

Alla ni som hittar en massa fel och klagar på näsan osv, ni kanske tycker så.. Och blev säkert thrilled över att ni kunde hitta en enda sak på Natacha som inte var perfekt. Hoppas det stärkte ert självförtroende som uppenbarligen inte ligger på topp just nu ;-)

Ser fram emot fler roliga inlägg och tips!

Kram tjejen

Anonym sa...

Är det inte det operfekta som gör en människa perfekt? :)

Anonym sa...

jag tycker du är jätte söt, alla är så beroende av vikten idag, man ska bara leva och vara glad:)

/Emilia

Anonym sa...

ren och skär avundsjuka, det är precis det det handlar om natacha. du är vacker och har en kropp to die for.

Anonym sa...

Jag har läst din blogg ett tag nu och jag tycker du har förändrats mycket på senaste (?). Nuförtiden verkar du så j*vla bitchig och sur hela tiden, var inte så otacksam mot dina läsare. Vi/dem kanske bara är oroliga över din vikt och undrar hur det står till egentligen? Så sluta vara så elak mot dina läsare annars kommer du nog förlora en hel del.

Anonym sa...

De är bra nati. De är bara avundsjuka för att de inte kan äta vad de vill utan att de syns. Jag är precis som du, kan äta vad jag vil och har alltid varit smal. Så du vet ju bakgrunden varför de är elaka, för att de mår dåligt och behöver yttra sig men när d eyttrar sig så genomskådar man bara deras dåliga självförtroende och de kan inte glädjas åt nån annan. Så skit i dem. Puss och kram Joanna www.metrobloggen.se/yayo

Anonym sa...

Jag tycker inte att du ska lyssna på dom som säger så! Du är vacker precis som du är!! Du är en förebild! Många kramar h.

Anonym sa...

Du är så vackert smal. Vet hur det är att bara bli sedd som sjukt smal, bara för att man råkar vara naturligt smal. Men ärligt Nati, jag tror bara att dom är avundsjuka! Stå på dig, i like you :) kram kram!

Anonym sa...

Som jag uppfattat det bygger de flesta av dessa kommentarer inte på avundsjuka utan på omtanke...

Anonym sa...

Hej,
Du måste förstå att kommentarer om din vikt handlar om okunskap eller t om avund. Du är en petit snygg tjej med en framgångrik blogg, en shysst pojkvän och vänner omkring dig. Även om du inte provocerar i din blogg eller någonsin skriver något elak om någon kommer folk ändå hoppa på dig, det hör till. Ingen över 25 år skulle någonsin få för sig att överhuvudtaget kommentera hur du ser ut, i enstaka fall givetvis men då är det beklagligt. Nej jag tror du har många unga läsare som i grund och botten ser upp till dig eftersom kommentarerna rasar in. Har man svårt att hålla sig från din sida även om man "inte" tycker om dig, måste det ju bara betyda att du är intressant. Du behöver inte skriva ett inlägg där du förklarar att du är naturligt smal, för det har inte en jävel i Sverige någonting med att göra förutom dig själv. Nej du tänk på ditt välmående, din karriär och din framtid, för när det gäller ditt utseende finns det absolut inget att klaga på. Sköt om dig och glöm bort alla idiotkommentarer....Med vänliga hälsningar...

Anonym sa...

förstår hur du känner, jag är också naturligt smal och kan inte gå upp i vikt, och då och då får jag alltid höra kommentarer av både tjejer och killar om att jag är för smal "killar gillar tjejer med former" o.s.v.. men vet du vad, ta inte åt dig av elaka människor. de kommer alltid finnas avundsjuka som ska vara elaka. du är jättesöt och har fin kropp! förstår inte att andra människor orkar trycka ner andra när man mår så mycket bättre av att säga snälla saker istället!

Anonym sa...

Passa på att njut av den här tiden, jag har oxå alltid varit smal och kunnat äta hur mycke som helst. Men så fyllde jag 30 år och vips så var min kropp annorlunda. Så passa på att njut, inget vara för evigt =)

Fredrika sa...

Jag tycker du har en jättefin kropp. Och min lillasyster hade samma problem och blev mobbad för att hon var så smal. Sen blev hon modell :) Jag skulle va jätteglad om jag kunde äta vad som helst :D Tror folk bara är avundsjuka på dej!! Kramar!

Anonym sa...

Du är jättefin som du är. Och ta inte åt dig för dom är bara avundsjuka! Se dig själv i spegeln, du är galet söt och jättefint smal. Jag antar att det är de mulliga tjejerna som håller på å klanka ner på dig för de vill vara som dig. Sjukt.

Anonym sa...

Det är bara för att folk är avundsjuka som de klagar! Du är så fin så och har en gudomligt fin och kvinnlig kropp. Bra att du säger ifrån :)
Kramkram Sofia

Anonym sa...

jag har verkligen ändrat uppfattning om dig sen jag började läsa din blogg. jag var med från början och tycker alltid att det är ett nöje att läsa dina inlägg. jag måste bara få säga detta, nu när jag läste detta inlägget, att du är min förebild! du verkar alltid glad, du följer dina drömmar och verkar veta vad du vill. jag ser upp till dig, helt enkelt! jag hoppas kunna ha ett så roligt och intressant liv som dig när jag blir äldre, för just nu ser det inte ljust ut ska jag berätta... fortsätt stå på dig så som du gör, du är så vacker! kram, rebecca

Anonym sa...

du är skit snygg

Anonym sa...

Jag skulle inte vilja vara så smal som du är, men jag tycker heller inte att du är 'konstigt' smal. Du är fin som du är. :)

Anonym sa...

Jag tycker du är lagom smal! De som klagar är förmodligen bara avundsjuka! Jag skulle vara nöjd om jag hade din kropp vilket jag tror att du också är :) Tack för en bra blogg, Kram Emma

elina sa...

Dom som skriver elaka saker. Dom gör det för dom själva inte har den fina kropp som du har, sen har dom banne mig inget liv här i världen. Dom vågar inte visa sig vem dom själva är dessutom. Kram.

Anonym sa...

Jag tycker du är skitsnygg precis som du är! Jag är precis som dig, smal.. spelar ingen roll vad jag äter faktiskt, eller hur mycket, jag går inte upp ändå.. :)

Anonym sa...

men du är fuuuult smal! inga former alls, ser ut som en pojke sorrry

Anonym sa...

jag är ett riktigt godis vrak men går inte iheller upp i vikt :P Vadå ? om någon tkr du är fult smal så är han/hon dum i huvet ! Du har ju fin kropp !

Anonym sa...

Du är perfekt smal och ska vara stolt över din vikt!

Vissa människor kan inte klara av att andra ser bättre ut än dom. Ofta handlar detta ju om avundsjuka, men vissa människor tycks verkligen ha fått för sej att man inte kan vara smal utan att svälta sej. Hm...

Anonym sa...

Hej natacha .. Jag är en 13-årig tjej spom älskar att läsa din blogg och tycker att du verkar hur gullig som helst ..Jag ville bara säga att jag tycker att du är jätte sööt och du är inte alls underviktig .. Du är ju jätte fiiin :D //Kramar Elin

Anonym sa...

Nää, du har sjukt fin kropp så ere bara :)

Anonym sa...

du ditt äckellllllll du e ju äckligt smal med ett par fula bröst

Anonym sa...

Förstå inte människor som orka klaga på andra! Ah, bli så irreterad på sånna! Men stå på dej- du e verkligen så vacker! Krammaa t dej

Anonym sa...

Håller med, jag är också smal naturligt och får höra sånt jämt! vi får stå på oss! ;)

Anonym sa...

till ALLA anonyma ni är patetiska jävlar som tror att ni lever perfekt!? ni är jävligt duktig på kritisera andra men jag skulle vilja veta hur de skulle kännas att få tillbaka skit i ansiktet??

det finns feta, mellan, pinsmala, mycket kurvade, långa, korta, vissa utan hand, armar eller ben, tumörer i ansiktet, m.m. acceptera hur andra ser ut!
man ska bara vara glad att man kan gå, prata,se, höra sluta klanka ner helt enkelt, det går att tycka för sig själv!

du är vacker Natacha för att du är du! kram M

Anonym sa...

Helt rätt Nati! Det är bara ren avundsjuka! De flesta kan inte ens med stenhård diet vara så smala som du! Du e skitsnygg, bry dig inte om taskiga kommentarer -ren avundsjuka som sagt! Kram Anna

Olívia Németh sa...

Ingen omtanke här, svenska folket är avundsjuk. De flesta iaf. De glor, "blängar" på en, som om man var nåt missfoster fast man ser helt normalt ut. Håller med de flesta här: AVUNDSJUKA handlar det om! Jag vill gärna vara lika smal som du är! Och när någon skriver att du är ult-smal eller nåt åt det elaka hållet ska du vara glad eftersom de inte lyckas hålla vikten utan går upp och det lugnar de att skriva elakt till någon som är smal :P

ISABELLE sa...

samma för mig, många tror jag har aneroxi oxh liknande fast jag äter skräpmat, godis osv.

sjukt less på folk som inte accepterar att alla inte har problem att gå ner i vikt, vissa har faktikskt problem att gå upp i vikt eller bara är födda som smal.

dessutom tror många att det inte känns jobbigt om någon tror att man har aneroxi, det är faktikskt jobbigt! aneroxi är en sjukdom, jag tror inte någon vill förknippas att ha den. så, det är inte alltid snällt att säga saker bara för att man är smal, det kan också tas negativt om man har problem med vikten eller alltid får kommentarer att man är för smal.

vet själv inte hur det är att vara tjock, men att vara smal är iaf också jobbigt.

men försök att inte ta åt dig när alla tjatar, :)

kram issa,

Guldlock81 sa...

Jag tycker du är urläcker....Jag va själv rätt smal för ett par år sen... men i år fyller jag 27 år och får helt enkelt acceptera att jag inte har stl 34 längre utan 36 och man går kanske uppåt med ålder. och inte för att glömma har jag ju fött en pojke oxå ;)
Stå på dig.... har själv hört tjat och gnat ... as jobbigt... och du.... jag diggar din blogg ;) kramiz

Lombaxxen sa...

Chilla lite nu Nati..
DU är fortfarande vacker som en (lägg i nått passande ord själv)
Men just bilderna du ladda upp sist SÅG du smal ut..
Det kan även ha varit kameravinkeln och din egen vinkel som "lurat" oss som tittar med..
Så du skall veta att min kommentar inte var menat som tjat, gnäll och bla bla bla.. :-)

Eleonor sa...

Samma för mig, när jag var yngre fick jag alltid ränna hos skolsyster för att jag vägde för lite, alla tror att man har anorexia för att man är smal, men så är det inte! =)

Malena Dahl sa...

Jag har fått samma kommentarer... "Du är så smal att du snart tippar framåt med dina stora bröst"..
Så jävla smal är jag inte och jag har varit ett riktigt benrangel min kropp är minimal. Fast idag har jag ett par kilon mer än vad jag haft vilket inte alla ser då de bara lägger sig på magen. Mina spinkiga ben är fortfarande som pinnar.

Vad jag inte kan förstå är varför det är "okej" att ge sig på någon som är smal eller snygg?! Jag tkr verkligen inte att det är det! Varför kan man bara inte bli accepterad..., Jag menar så länge du själv är lycklig! Är det inte vad som verkligen räknas??? Eller ska din lycka vara för andra att avgöra!

Anonym sa...

jag tycker du är sjukt vacker! snygg och allt vad de finns! hade nog toppat dig på en av världens vackraste kvinnor.

/M

Anonym sa...

Känner igen mig.Får ofta höra att man är smal,men ändå äter man bra mår bra och det är huvudsaken.Alla ser olika ut och det är jag glad över. Tyvärr är det så att ibland kan man ta illa upp när folk kommenterar ens kropp "gud vad du är smal". Jag ser min kropp varje dag och vet hur jag ser ut. Men hade jag/vi kommenterat en överviktig med orden "gud va du e tjock", så hade det varit nedkränkande. Varför ska det vara så stor skillnad?

Kramar Jasmine

Anonym sa...

" ingen är perfekt " Är det inte lite där i problemet ligger? Känns inte allt lite bättre om man säger att alla är perfekta? No matter what. Så ser jag det. Perfekta på olika vis. Precis som det ska vara.

Anonym sa...

Right on! Alla får se ut som de vill! Varför döma andra? Dessutom alla tycker att olika saker är snyggt, vissa tycker att det är fint att vara smal, en del gillar kurvor och en del gillar stora kvinnor, så man kan aldrig vara perfekt för alla! :) SÅ SLUTA HACKA PÅ ANDRA! Ta hand om er, och var nöjda med er själva!

Anonym sa...

smala slanka kroppar är vackert tycker jag :) själv är jag kurvig och är helt nöjd med det också, jag tycker att man ska vara nöjd med den man är för de mår man bäst av!

du är jättefin som du är.
kram.

Anonym sa...

Verkligen fånigt av folk att klaga på din smalhet, det gör ju inget annat än förstör sjävkänslan. Men du är fin, ta inte åt dig av sådant trams!

Anonym sa...

Jag tycker du ser friskt och naturligt "smal" ut. Det är antagligen folk som är avundsjuka på dig som skriver och säger sådant. Önskar dig all lycka!

Anonym sa...

Jag förstår dig ! bara för att man är lite smalare än vad som anses vara (normalt) så tror folk att man har anorexia eller nån annan ät störning. Har preis börjat läsa din blogg, och jag gillar den jätte mycket. kram simzan

Anonym sa...

Det är snyggt att vara smal och samtidigt ha sina kurvor kvar :)!! Jag har varit smal och har alltid fått höra klagomål tyvärr. Bara för att man lämnar mat på sin tallrik betyder det inte att man har anorexia. Jag äter ordentligt och sunt. Idag ser de som klagade ut som kossor och jag vet att orsaken till deras prat är inget annat än avundsjuka. Stick upp näsan i vädret och visa dem :)!! För du är vacker som du är. Kramis från kicki

Anonym sa...

jag tycker du inte ser för smal ut! du är jätte söt precis som du är! jag tror nog dom flesta som kommenterar att du väger lite kanske inte är så nöjda med vikten själv!? jag har aldrig varit riktigt nöjd med min vikt, men jag har inget emot vad andra väger! men jag tycker det är fel att utlåta sig om överviktiga/anorektiker på fel sätt.. alla är vackra oavsett vikt! kan inte alla sluta gemföra..
ellerhur?

kramizzar Mandizz :)

p.s. forstätt va dig själv och ändra dej inte bara för dumma kommentarer!

Anonym sa...

Jag tycker du är jättesnygg! Alla andra är bara avundsjuka.

Lenita sa...

alright.
Jag bär omkring på en 43-kilos kropp och är 161 cm lång så jag vet vad "guu´, så smal du är" handlar om.
Avundsjuka.
Och!
Många smala säger att de kan äta hur mycket som helst utan att gå upp. Men jag lovar. Äter de gammal hederlig husmankost regelbundet varje dag så ska de nog se på fan. Chips och sånt ger ju ingen näring och på smala funkar det inte på samma sätt. Fettet sätter sig inte liksom.
Jag vill gå upp i vikt.
Och jag har lovat mig nästa gång någon säger att jag är smal på ett ohyfsat sätt, ska jag ge dom mina ärliga ord om deras kroppar.

Anonym sa...

Jag tycker du är jätte söt =)Och precis lagom =)

Anonym sa...

gumman, du är fin som du är. alla är olika och vi ser olika ut av en anledning. skit i alla och fortsätt med det du är bra på - att vara bäst!

Anonym sa...

Förstår inte varför du visar att du tar åt dig.
Det är ju dumt.
Visa motsattsen genom att inte svara på det du inte bryr dej om istället, OM du inte bryr dej dvs.

LaZandrita sa...

Hur orkar folk lägga ner tid på att kommentera vikt, bröst, utseende, läppar, näsor, ögonbryn, näshår och annat skit i en blogg! Skaffa er ett liv!
Stå på dej N!

Anonym sa...

Du må Aldri la sånne ting gå inn på deg! Du er fin akkurat som du er.

B-b-b-etty sa...

jag tycker du är fin som du är, du är smal men inte onaturligt smal. jag känner flera som är väldigt smala och dom kan äta hur mkt som helst utan att gå upp i vikt, min syster är så.

Anonym sa...

det är så sant, på samma sätt som vissa föds med en viss ögonfärg föds vi med olika ämnesomsättningar och figurer! var stolt över den du är och är du inte det så gör ngt åt det, men skyll inte så mkt på mediala makter!

Anonym sa...

Jag är så sjukt avundsjuk på din kropp och du är så fantastisk söt.

Önskar själv att ja kunde se ut så men tyvärr kommer min kropp inte kunna bli så liten..
Hoppas du har haft e bra helg..

/ Mariiereling.blogg.se

Madde sa...

Håller me..! Ja fattar inte hur folk orkar ta sig tid att skriva negativa kommentarer. Tycker spec. det är skit konstigt när samma person kommer tillbaka och skriver negativa kommentarer om och om igen. Varför läser man ens en blogg om man uppenbarligen inte tycker om det som skrivs i den. Ja tycker du e jättefin.. strunta i va alla negativa människor säger. Dom är bara avundsjuka! Så typiskt svenskt!!

Anonym sa...

ja men det är bara för att du gör fettsugning ,,,daaah!?

Jenna sa...

Till Olivia nemeth: Gud vad jag håller med dig där! Tycker också många svenskar "blänger" konstigt på en, fast man jämt får höra att man är söt/vacker från andra.

Väldigt lustigt de där... ;-P

Och till natacha: Skit i folks kommentarer, dem mår inte bra. Du är jättefin!

Kramis / J

Anonym sa...

dom snackar skit! du är smal, det är du, men det passar dig perfekt! du är så jävla snygg, vill se ut som dig! kramis! :)

Anonym sa...

folk som klankar ner på andra är bara avundsjuka, du har en fin kropp och ska verkligen inte behöva lyssna på sån skit. skönt o höra att du står på dig! din blogg är grymt bra förövrigt :)

Anonym sa...

men vet du, du var ju inte riktigt så smal förut. finns ju massor med bilder på dig för några år sedan där du inte alls är så tunn. och du har ju själv skrivit att du vägt mer tidigare (även innan du förminskade brösten). självklart har ingen rätt att vara elak mot dig för det men sådant får många människor att undra om allt är ok. lägg därtill inlägg om detox och cellulitbehandlingar...
att å ena sidan skriva vad man väger och sedan tycka att det är irriterande med viktkommentarer känns inte konsekvent. det är din blogg och någonstans måste man kanske bestämma sig för hur mycket man vill/bör ge av sig själv och samtidigt behålla sin integritet!
tack för en mysig blogg och sköt om dig. kram

Anonym sa...

jag hoppas du förstår att folk bara vill hitta något fel så de kan klaga. det finns inget annat att säga om dig, du provocerar ingen, du är inte elak, du är vacker... så då klankar dom ner på din kropp istället.
jag gillar din kropp, men smaken är som baken. stå på dig och slösa inte energi på såna människor!

Anonym sa...

Var glada alla ni smala tjejer =) Jag har varit smal hela livet med och inte haft en suck att gå upp i vikt.. men så kommer åren.. =) nu är jag 30 och det ändras lite i kroppen.. Kan hända det gör det på er med, ni är väl ganska unga ännu.. ;) ( nu väger jag hela 55 kg) fortfarande smal men kan inte äta obegränsat.. tror det är mest de avundsjuka som tycker du är för smal.. brukar vara så, annars har man för lite att göra... Kram!

Anonym sa...

du har typ världens finaste kropp! dom som säger annat har antagligen fel på synen eller så är de bara avundsjuka.. :) men såna finns de ju oxå! btw, ÄLSKAR din blog! keep on going! love.

Anonym sa...

Du är jätte vacker! INGEN kan säga något annat :) massa kramar

Anonym sa...

Stör mig på folk som säger så.. Jag är också väldigt smal fastän jag äter mer än de flesta. Alla klagar över size zero och smala tjejer osv men kan dom inte bara acceptera att vissa är födda sådana. Jag har haft dåligt självförtroende för att jag är smal, pga allt tjat om att man ska ha kurvor och att det är fult att vara smal m.m. Men nu har jag iallafall äntligen lyckats tycka om min kropp för hur den och tar inte längre åt mig av all kritik man får. Folk tror att det bara är överviktiga eller såkallade "normalbyggda" som bara får ta sån här skit men så är det fan inte. Allt för mej tack och hej

Anonym sa...

Men guud vet du hur fin du är?? Hur många gånger jag önskat jag sett ut som dig, verkligen inte många som har turen att få en så fin kropp som dig. Stå på dig tjejen!

Anonym sa...

Skit i vilka kommentarer du får. Du är en grym tjej, som har skinn på näsan& fötterna på jorden. Läser din blogg varje dag och tycker den är bra och intressant :) keep up the good work!

Anonym sa...

Du är jättefin hela du och jag är väldigt avundsjuk på dig :) men skulle aldrig missunna dig för det. Du inspirerar mig! När jag ser snygga bilder på dig så tycker jag inte att det ska bli så jobbigt att träna idag, bara kul. Inget hetsigt, men på ett hälsosamt sätt :) tack för att du är så snygg. Det gör mig snyggare :D

Anonym sa...

Du är världens vackraste!!

Anonym sa...

Jag är också väldigt smal by nature och det är ett jävla tjat om min vikt. Man ser på din kropp att du är frisk, jag tänker inte ens på att du är SMAL när jag ser dina bilder. För dina armar, dina ben, din rumpa, mage och nu bröst passar ihop med varandra.

En person som bantar eller har anorexia får fel proportioner.

Keep on being you. Du är väldigt söt precis som du är!

Anonym sa...

Jag tror, eller vet med all säkerhet, att det för det mesta handlar om avundsjuka och inte om att de personligen inte tycker att det är fint. Folk har så fel och mycker är medias fel, att idealet är att vara smal men som du säger; ingen är perfekt och alla är födda olika. I mångas ögon har väl du turen som föddes smal!

Anonym sa...

Jag tycker absolut inte att det är något fel på dig! Det är som du säger, bara att acceptera att alla är olika. Jag tror många tjejer skulle döda för att få en så fin kropp som du har! Jättefin är du!

Kram, Ida.

yennifer sofia tell sa...

Det har du rätt i.
Perfektion finns inte.

:)

Anonym sa...

Dumma hästar! Stick härifrån era dumma kossor om ni inte accepterar Natha som hon är! Ni är väl förmodligen feta som as med självförtrondet nere i skosulorna! Själv är jag normal (lite och ta i haha) och jävligt nöjd med mig själv! Testa det ni! Så ska det nog gå bra ska ni se! Orka klaga på andra!!!!!! Man får vara hur smal/fet ful/fin man vill!

Anonym sa...

du Är verkligen perfekt, och jag önskar att jag hade allt du har.

Anonym sa...

äh du e supersnygg, du är ju som man ska vara tycker jag :) gillar att du säger vad du tycker. du är verkligen en stor förebild för mig! Finns så många som e avundsjuka i denna värld osv men inget att bry sig om.

Hare så bra, KRAM!

Anonym sa...

Du e skit snygg, å nej du är inte för smal. Kan själv verkligen INTE gå upp i vikt, & jag har såpass bra självförtoende att jag kan säga att du e jätte fin & du förtjänat allt som har kommit för dej!

Kramiz Candy