söndag 6 juli 2008

Jag vann i Market2Members tävling!

Häromdan hämtade jag ut mitt pris från Market2Members tävlingen. Det blev en super fin Juicy-träningsoverall!! Lite fånigt men det känns verkligen jätte kul att vinna något, tror aldrig jag gjort det förut :D
Tack snälla alla gulliga läsare som hjälpte mig vinna!




Jag handlar numera alltid via dem när jag kan, så jag får bonus på allt, hehe :) Och de lägger in nya butiker hela tiden så glöm inte använda deras sida om ni skall handla något så ni får bättre pris!

Puss!
Nati

48 kommentarer:

Lombaxxen sa...

Snacka om att du bjuder på dig själv genom dessa bilder. :-D
Underbart och se!

Anonym sa...

Jösses, vad spänstig du är! Så där högt kan inte jag hoppa :)

Anonym sa...

varför är du fortfarande méd i tidningar som SLITZ ? Om du slutat med glamour-livet menar jag ?

Anna sa...

Kul att du vann! Du ser jättefin ut i overallen! Jag ska försöka vinna jeansen i deras nästa tävling, hihi!

Anonym sa...

Haha fan va högt du hoppar

Eleonor sa...

Den satt ju skit fint på dig:)<3

Anonym sa...

Grattis till vinsten :D

Anonym sa...

Haha, skön ninjapose på första bilden. Självklart blir man glad när man vinner saker. :)

Anonym sa...

är detdär hemma hos dig? :) vart bor du? bor du och din pojkvän tillsammans? :)

Anonym sa...

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg!!! Och du har jättebra tips på internetsidor. Jag har redan tjänat 200 kr bara genom att köpa min flygresa genom Market2Member :D

Anonym sa...

Haha, vilken sköning du är!

Anonym sa...

hahahha!! fan va coola bilder! men hur kan du hoppa så HÖGT?? hänger du i en lina eller vad, haha

Anonym sa...

Åh vilken snygg...färgen var underbar. Är det velour eller i frotté?Juicy Couture gör ju i olika material.

Dennis Alexis Hellström sa...

Grattis! <3

Anonym sa...

grattis till din vinst, den e så himla fin =) hoppas du hade trevligt i ängelholm när du va här ihelgen =) kram jennie

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Älskar Juicy!!!

Anonym sa...

guu va gulli :)
den passar värklien dej :D

kramisar <3

//gullungen

Michal sa...

Måste säga att jag totalt ändrat uppfattning(till det positivare) om dig sen jag började läsa din blogg. Verkligen kul att läsa oftast, fast jag är kille hehe

Anonym sa...

hur ¨lång är du?

Anonym sa...

Jag gissar på att hon hoppar från trappavsatsen? ;)

Grattis btw!

Anonym sa...

åh, vad fin vinst :)

Anonym sa...

grattis! va kul!!! :D

kramiz Mandiz

Anonym sa...

Natacha, kolla in youtube-klippet på min blogg.

Du kan inte, inte älska det.

Grattis till vinsten :)

Anonym sa...

stort grattis!!

Kolal in ilderna från mitt bröllop på countessas.blogspot.com :)

LindaDahlin sa...

Grattis :)

Anonym sa...

Grattis!! ,
Kul att du vann ! ,
:P
Hade bäst! ,

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Du ser så glad och härlig ut, alldeles förtjusande. Tack för det, och ha en alldeles strålande kväll!

Anonym sa...

Bor du ihop med Dhani eller med din mamma?

Anonym sa...

Hej jag undrar vart du får pengar ifrån för du jobbar väl inte?

Jullan sa...

Byta kariär och bli höjdhoppare kanske:P
Men grattis!

Anonym sa...

Grattis Nati! Nu ligger du etta på bloggtoppen.se/mode :D

Anonym sa...

Snyggt!

Anonym sa...

Vad kul att du vann! Och bilderna ser verkligen glada ut.

Anonym sa...

Den såg goosig ut :D

Anonym sa...

WoW Vad Spänstigt Natacha......;O)


Road to Universe......

http://nilspetternilsson.wordpress.com/

MVH

Nils Petter Nilsson

Litt deg, litt meg sa...

Grattis :)

Anonym sa...

hur många behövde du rekrytera för att vinna? :)

Anonym sa...

Vilken rolig bild den första. haha Ninja!

Anonym sa...

natasha är så jävla go =)

Anonym sa...

så himla gulliga bilder du lade upp här! sånt gillar vi! grattis till overallen. så himla fin, jag älskar såna dressar! speciellt färgen. förresten så märks det verkligen inte att du har dyslexi! blev chcokad när jag såg det
/emily

EllieFant sa...

Jag vann också!!! :D:D:D:D
Lr jag kom 7a rättare sagt och jag fick ett av priserna. Ville igentligen ha en gul bikini, men de va slut så jag fick en svart baddräkt. Mkt fin e det ^^
Market2Member e asbra, lr hur! :D
kram

Anonym sa...

GRATTIS! Jag hoppades på att vinna den, men jag van golddigga-bikinin. inte fy skam det heller :)

forattjagkan.blogg.se

Anonym sa...

Riktigt feta bilder!!
Helt klart suveräna!

Anonym sa...

Du hoppar ju från trappan :) Fusk! :) haha sköna bilder

Anonym sa...

Oj vad högt! Så där högt kan ju bara Tiger i Nalle Puh hoppa...

Anonym sa...

Härliga bilder & grattis till vinsten! :)

Anonym sa...

Hur många medlemmar varvade du för att vinna första pris ?