torsdag 10 juli 2008

Nytt i garderoben!

Har klickat hem lite saker till mig, vad tycker ni?
De har dessutom Rea, så jag passade på :)

Odd Molly tunika.
Perfekt att ha på dagen.


Miss Sixty , Topp/Strandklänning


Idag har jag:

Varit på posten
Haft möte med en skönhetsida
Köpt Parfym (stella mccartney) och brunkräm
Solat på balkongen
Tränat
Handlat mat

På Fredag ska jag träffa Cindy min vovve, har saknat henne massor.
Hoppas jag inte dör av alellgichock :)
Ska också passa på att träffa lite kompisar, har inte gjort det på länge.


Puss puss/Nati

51 kommentarer:

Anonym sa...

Miss sixty toppen var jätte söt ju =)

Anonym sa...

fint, men vad har hänt med cindy? Varför lämnat henne borta? :) kramar

Anonym sa...

Vad fint :)

Anonym sa...

Du har ju glömt sätta på dig byssorna. ;o)

Anonym sa...

Vad snygga plagg. Måste nog in och kolla om jag kan hitta något spännande också. Ha en bra dag!

Anonym sa...

Jättefint men skulle aldrig kunna gå med det utan leggings/tights eller jeans.

Anonym sa...

Gud vilka söta saker, båda passar dig perfekt:)

Anonym sa...

Mysig dag verkr det som och fina toppar, men har svårt att se dem so klänningar, lite väl korta. POss

Anonym sa...

dina kläder är superfina =P den klänningen från stylebystars.com la ja oxå ut häromdan hihi

Anonym sa...

älskar den vita klänningen vill ha! :)

kramiz Mandizz!

Anonym sa...

åh va söt den var, miss sixty klänningen! <3

http://countessas.blogspot.com

Anonym sa...

Skit snygga kläder, den vita toppen var extra snygg =)

Anonym sa...

Det finns inget som heter brunkräm! Foundation heter det. Brunkräm användes på 80-talet och gav den berömda bruna kanten på käkbenet. Finns även att skåda på 14 åriga tjejer som precis börjat sminka sig. Det borde du veta!

Anonym sa...

klänningen var riktigt snygg

Anonym sa...

spana in min blogg http://tessiiiie.blogg.se/

Anonym sa...

As snyggt verkligen :D , passar dejj asbra ska du veta :).. bra smak har du verkligen!!
Ruza :)

Anonym sa...

Size 0 ar ute nu for tiden

Anonym sa...

Va söt den vita klänningen var =)

Marte sa...

Så søt toppen fra Miss Sixty var :)

Anonym sa...

tack och lov. skönt och se att det inte bara jag som inte har några vader! :)

Anonym sa...

Den vita klänningen är supersöt.
MVH
Kristina

www.myter.blogg.se

Anonym sa...

Supersnyggt ! =) Hur går det med detoxen? verkar det funka? något negativt du upplevt av det? Blev nyfiken på att prova =)

Anonym sa...

Jag måste bara få fråga. Vilken storlek har du nu i bh:ar? Tycker det är passar dig perfekt! :)

Anonym sa...

Hämta din droppe för barnen,
Den väntar på att adopteras
och att hamna på allas bloggar.
mvh
Kristina

http://www.myter.blogg.se

(två kommentaren på en dag, inte illa jobbat av mig)

Anonym sa...

IIH! Vilka skinny legs! xD

Anonym sa...

odd molly toppen var ju jätte söt!!!

gud va hemskt att ha en hund å sen va allrgisk mot den:(

Anonym sa...

Hej Natacha! Har läst din blogg nu ett tag nu, & i början växte du i mina ögon hela tiden. & många gånger gör du det fortfarandet. Jag tycker du lyckats bra med att få bort "bimbo" stämpeln, & jag tycker det är jätte roligt, kan tänka mig att det är ännu roligare för dig. Sitter & kollar här på dina kommentarer, & ser att många skriver att du borde ha byxor under dina klänningar. & jag håller faktiskt med. Jag tror att din klädstil kan få din stämpel som bimbo att försvinna helt faktiskt. Hoppas att du inte tar det hät som något negativt. Jag tycker du rockar! Hälsa Dhani att han ska hålla hårt i dig :)
Ha en fin sommar!
Kram

Anonym sa...

Lugn allihopa, hon är ju hemma och har inte hunnit sätta på sig sina leggings ännu....så där tänker väl inte ens hon gå ut?
eller???

Anonym sa...

Dina bröst passar din kropp så mycket bättre nu, du ser super fräsch ut! Stackare om du är allergisk mot hundar, dom är underbara :D

Anonym sa...

Snygga plagg faktiskt.. Önskar att jag kunde ha en sådan där vit.. Men ne, för stora pattar... :/

Anonym sa...

Hej tjejen.

Jag har precis börjat läsa din blogg och du ger mig väldigt mycket insp till att handla kläder, tack!

måste fråga dig en sak,
man vet att du har opererat brösten,
en är det något mer på din kropp som du opererat eller gjort ngt med?

Mvh
marthina

Anonym sa...

Öh, du är medveten om att man ska ha något på underkroppen i sånna va?

Johanna sa...

Tunikan från Odd Molly är SÅ snygg! Du passar bra i den.

Anonym sa...

Du har verkligen en barbie kropp!!!!!!

Anonym sa...

Hej Nati!

Är bara nyfiken på hur det går med körkortet. Jag håller också på att ta automatkort.
Tyckte att det var så kul när du skrev mer om körkortet och dina lektioner osv, eftersom jag är i samma sits själv:)
Hoppas det går bra i alla fall.

Kram

Anonym sa...

Miss sixty toppen var helt klockren! :)

Anonym sa...

odd molly tunikan passar tyvärr inte dig. du har jätte smala ben och tunikan är helt rak och bred, så det ser ut som om du är bred från bröst till höft och smal nertill. hade varit snyggare med ett skärp i midjan för att markera att du faktiskt har en midja. miss sixty "klänningen" var jätte snygg och du såg mycket bra ut i den :)! din blogg är förövrigt väldigt rolig att läsa. speciellt när du tipsar om klädesbutiker online som är bra och billiga. Kraam Rebecca :)

Anonym sa...

Ååh, vad snyggt!!

Anonym sa...

Båda var juh urgulliga =)

LaZandrita sa...

Både tunikan och strandklänningen var jättesnygga! Bra kap.

Anonym sa...

Snygga toppar, hela du är snygg.

Anonym sa...

denna kommentaren riktar jag mot en anonym som har kommenterat detta inlägg! denna personen skrev att det inte hete brunkräm, utan foundation. och du kan jag börja säga ditt jädra stolpskott! det finns visst det någonting som heter brunkräm! foundation är en kräm som har samma nyans som huden som man använder hela tiden. brunkräm är någon nyans brunare som man har på sommaren för att man är bruare i ansiktet och det kallas brunkräm - det kallas till och med brunkräm enligt profisionella makeup artister!

Anonym sa...

har du en hund?

Anonym sa...

ooh, i love odd molly!

Anonym sa...

e inte klänningarna för korta?

Anonym sa...

Den vita klänningen från miss sixty var ju riktigt söt.
Du är jätte fin i den

Anonym sa...

gillar din kläd stil :)

Anonym sa...

Jag maste bara saga att er attityd ar just den STORSTA anledningen till att jag flyttade fran SVERIGE TILL London. Dvs; Trangsynthet,missunnsammhet och allmant dystra syn pa modet eller andras satt att kla sig.
Istallet for att lata Natacha (och oss andra som har snygga kroppar och VAGAR sta for det pa ett classy satt; sa snackar ni om leggings och strumpbyxor och vad vet jag,haha. HerreGUD sa trakigt. leggings ar sa jaaavla 50 ar sedan. fair enough, vill man ha det, visst. Men det ar sommar, fint vader, tjejen har snygg kropp. Huvudsaken ar att man inte ser vulgar ut for DA ser det billigt ut.
For att avsluta:
Lat manniskor fa vara.
Sluta titta snett
respektera varandra.
Mitt morro ar: EACH TO THEIR OWN.

OUT.

Anonym sa...

Fint =) !!

Anonym sa...

verkligen super fina kläder!

Anonym sa...

Du är sååå vacker!! Och din kropp är PERFEKT!! Låt ingen säga något annat... Skulle vara överlycklig om jag hade dina ben =)

KRAM.