måndag 21 juli 2008

Favorit i repris!

Jag älskar skönhetsprodukter och smink.
beautyplanet.se har en hel del att erbjuda till bra priser därför brukar jag beställa därifrån.



1. Mascara Volume från Yves Saint Laurent är mascaran som i ett enda svep ger dig ögonfransar som filmstjärnorna har!
Brukar andvända den bruna men köpte en mörkblå den här gången, hoppas det blir snyggt :)
Pris: 225kr

2. Guerlain Terracotta Brush är den perfekta borsten för applicering av puder.
Pris: 235kr

3.  YSL Eyebrow Pencil är det enda du behöver (förutom en pincett) för perfekta bryn.
Pris: 159kr



4. Christian Dior Plasticity är en högeffektiv anti-cellulit gel. Dior Plasticity bearbetar både på ytan och på djupet och ger genast en synlig effekt. Anti-cellulit gelen slätar och jämnar redan efter 8 dagar.
Pris: 419kr

5. Biotherm Aquasource Non Stop Mask är en fuktgivande mask. Ansiktsmasken ger huden en uppfriskande kick och ger huden spänst och fräschör.
Pris: 245kr

beautyplanet.se

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag borde inhandla lite sånt där.

Anonym sa...

Väldigt bra produkter måste jag säga.. Kolla gärna in min skönhetsavdelning på nelly :)
Jag skrev oxå om virkat ida... :)
http://carolinesveistrup.blogg.se

Anonym sa...

NATI! Ha kvar denna blogg när du flyttar! Så man kan titta tillbaka på vad du skrivit! PLEASE!


kram

Anonym sa...

Hej Natii :)
Läste i ditt tidigare inlägg om extensionen och hon du köper håret av... =) Såg mycke fint ut..har alltid handla på taj mahal och så, vad tar hon för ett paket hår? Är de på trens eller ? Ha d bra /Ellie

Anonym sa...

Diors Plasticity är verkligen super! Rekommenderas varmt!

Anonym sa...

hej Natacha, jag har bara sett dig på några bilder förut och inte riktigt brytt mig om att skaffa en uppfattning om dig. men nu efter att ha läst din blogg känner jag att du verkar vara en härlig tjej. jag respekterar dig, och du är jätte fin.

Anonym sa...

Guerlains borste är verkligen grym. Jag kan inte fatta hur det kan bli så stor skillnad med den jämfört med andra borstar. Konstigt att inte fler har upptäckt den. Den har ju en speciell utformning, känns som att pudret sitter längre när man använder den borsten! Så det var ett bra tips!

Kram från Jonna

Anonym sa...

www.strawberrynet.com är en ruggigt bra sida som jag rekommenderar, märkesprodukter till billigare priser med gratis frakt (:

Anonym sa...

Kan du inte lämna lite tips till oss pirater? Jag har lite svårt att hitta en bra kajal, några tips?

Anonym sa...

Har du provat Mary Kay? Jag tror att du hade älskat de produkterna!

Anonym sa...

Hejsan

Mary Kay är mycket bra produkter.

http://cyberann.blogg.se/

Anonym sa...

Hej hej! Vad skönt att du fått ditt körkort, måste ta tag i det där jag med =). Ville bara tipsa dig om strawberrynet.com om du inte redan visste det så har de fräscht smink och hudvårdsprodukter som du klickar hem utan fraktavgist. Jag köpte den Biothermmasken alldeles nyss för 120kr. Ha det fint tjejen!

Kram

Anonym sa...

Christian Dior Plasticity ? vad hjälper den huden med ? :S fattar ej