onsdag 23 juli 2008

Today!


Godmorgon mina älsklingar!
Imorgon fyller min baby år, 24år.
Så jag tänkte ta honom på lite shopping idag, som present :)
Dhani har grymt bra klädsmak så det är hur kul som helst att handla med honom.
Känner mig så avslappnad idag, nu har jag mitt körkort och behöver inte tänka mer på det.
Skönt att slippa vara beroende av att Dhani ger mig skjuts när vi kommer till USA, vill kunna åka vart jag vill, när jag vill. :)
Nu ska jag äta lite frulle, kommer att ha en tävling på bloggen senare, missa inte det.


Puss/Love u all

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Natasha! Inte för att vara en glädjedödare men är det inte så att man behöver ta ett nytt körkort i USA? Synd däär..bra blogg förresten! :)

Anonym sa...

Det beror lite på vilken delstat du är i.I Kalifornien så får man köra på det i 10 dagar.. även fast man har köpt ett internationelt kort av motormännen..Om man går till DMV vilket e usas vägverket å så får man ett temporärt califonskt körkort som gäller i 2 månader..
Mern du måste ta ett körkort här i Kalifornien om du ska vara här i usa en längre tid..

Anonym sa...

Grattis till körkortet!

Anonym sa...

Hoppas du kan visa upp sen vad han köpte :) Vore kul! Och grattis ännu en gång till körkortet!

Sandra sa...

GRATTIS TILL KÖRKORTET! :)

Anonym sa...

Grattis till Han! och Grattis till ditt körkort. Men du kan inte jämföra att köra här i sverige med att köra i LA(det var väl dit du skulle flytta). I LA är det ju åtta körbanor ibland och alltid hur mycket trafik som helst. Man behöver ju även ta ett nytt körkort i USA om du ska vara där mer än två månader. Ha en bra dag och hoppas ni hittar någon fin present !!

Anonym sa...

Jag såg er:D

Anonym sa...

När är det ni åker till USA? Lova att fortsätta blogga då!

Anonym sa...

grattiis till körkortet!
själv har man ett år kvar..

Anonym sa...

grattis till honom!
och till ditt körkort :)

Anonym sa...

grattis till körkortet =) vad ska ni göra i USA? är det semester eller?

Anonym sa...

Annars hade du kunnat ta körkort här i californien. Inte alls som i sverige. Här kan du göra terorin tre gånger på raken om du så måste, och då menar jag verklige på raken.

Till den som sa att man måste ta nytt körkort här så stämmer det på sätt och vis. Jag tror man får köra på det svenska i tre månader utan att behöva ta körkort här. Men det är bäst att ha kaliforniskt körkort. De vet dock inte hur länge du har kört på ditt svenska. Vart stoppad av en polis och visade upp mitt svenska, det behövs inget internationellt här. Det var inga problem och han frågade inte hur länge jag kört med det.

SÅÅÅ. Man får ta det som det kommer om man flyttar till Kali :)

Anonym sa...

Grattis till körkortet ;)
oh grattis till Dhani ;)
nice blogg btw!
ha det bra!

Anonym sa...

Grattis till din pojkvän, ha en bäst dag tillsammans =)