torsdag 17 juli 2008

Fri bio!


Idag låg det 2 biobiljetter från GratisBio i brevlådan. Perfekt att ha redo i väskan för regniga dagar. Man kanske ska se Hancock-filmen i helgen.

Vill du också få biobiljetter helt gratis? Med GratisBio samlar du ihop poäng som du byter in mot biobiljetter eller presentkort som är giltiga i de flesta butikskedjor. Du får 50 poäng när du registrerar dig, och ytterligare 25 poäng om du värvas utav mig. Klicka på länken och registrera dig, det är enkelt och gratis!

Gratis biobiljetter & erbjudanden!






Puss/Nati

25 kommentarer:

Anonym sa...

Gratis är alltid mkt roligare o godare =)

Anonym sa...

haha vad kul att jag läste i någon skvallertidning att du hade stuckit till LA nu för playboy karriären och lämnat dhani kvar här, vad jag har uppfattat så har du inte gjort den än eller? och ni är väl tillsammans fortfarande? ni är ju det finaste paret som finns =)

Anonym sa...

du måste ju säga till användarnamn för att vi ska skriva att vi blev värvade från dig?

Anonym sa...

Åh Nati vilket bra tips! :) Det är så härligt att få något skickat hem eller hur? hur trevligt som helst :) Ha det så bra! :)

Anonym sa...

har du restylane i leppene?

Anonym sa...

WOW! Du har ofta bra tips på sajter och annat skoj. Fortsätt så! //www.frokenkajson.blogg.se

Anonym sa...

Jag hade väntat & sen sett Batmanfilmen!

Anonym sa...

Gratis bio??? This must be heaven =P

Anonym sa...

Du har gjort läpparna aldeles för stora. Inte snyggt alls.

Anonym sa...

Jag vill hellre ha premiecheckarna i affärer som man kan handla i. Jag siktar in mig på det.
jag har varit med ett tag men har bara kommit upp i 350 poäng hittills.

Det är roligt att läsa om dig i din blogg tycker jag.

Anonym sa...

Ditt ska ja genast bli medlem : D... Måste bara äga att jag har följt din blogg här ett tag nu och måste säga att du har ne jätte mysig blogg och den är trevligt att läsa.. ha det bra kraam

Anonym sa...

Hejsan, spana in min blogg:) har ritat av dig hehe:)

Anonym sa...

vad kul, det måste man ju bara göra :D ska testa och se om jag kan. vad tycks om min nya design? precis gjort om den. den andra var ju lite mörk och dyster. :) puss på dig

Anonym sa...

och precis vad får DU om jag reggat mig på möget?

Anonym sa...

du gör det inte bara för att få en iphone då
?

Anonym sa...

haha såg dig på gillinge, var inte i samma grupp 7:45 iaf, du var skit smal och riktigt kort tyckte jag och hade några solglajjor på dig inomhus.. haha

Anonym sa...

hur ska vi veta va du har för användranamn på gratisbio.se då?

Anonym sa...

Är det någon startavgift? Och det står att man ska skriva in värvarens namn när man registrerar sig vad skriver jag då (om jag vill att du ska värva mig)??

Anonym sa...

Du skriver en fin blogg..

Anonym sa...

Du skriver en fin blogg..

Anonym sa...

Härliga bilder. Tips på en blogg
www.lemango.se Petra Silander modell som jobbar i Paris, Tokyo etc. Hon är verkligen vacker.

Anonym sa...

Vad har du för användarnamn? Så vi kan skriva vem vi värvats av... :)

Anonym sa...

ser att du vill ha en gratis Iphone... lycka till med 500 medlemar hahahaa

Anonym sa...

VI MÅSTE VETA DITT ANVÄNDARNAMN!!!! FÖR VI MÅSTE JU SKRIVA IN VEM VI VILL VÄRVAS AV!!! HHHHAAAAAALLLLLLLÅÅÅÅÅÅ????!!!! NNNNAAAATTTTIIIII!!!!

Anonym sa...

Det funkar inte att registera sig och bli värvad av dig. vad har du för användarnamn? står man ska skriva in men de funkar inte..