torsdag 17 juli 2008

Nya bilder!




112 kommentarer:

Kajsa sa...

Vackra människa! :)

Anonym sa...

Vad fina bilder :)

Anonym sa...

Jätte vackra bilder!

Anonym sa...

Du är väldigt vacker! konstnärliga bilder! kram: nani

Anonym sa...

Gud vad smal du är! På ett fint sätt :) jättefina bilder!

Anonym sa...

ojoj, tråkigt att alla är från samma (mindre snygga)vinkel...brukar tycka att du är vacker

Unknown sa...

Girl, you look like a real super model ;D jätte fina bilder Natacha! Du köper ju mkt på internet, så tänkte om du har tips på nån bra sida på kill kläder. Tänkte shoppa till min pojkvän! HAn gillar "hårda" kläder som han säger :P lite döskallar,slitet, t-shirts med tryck, skjortor men ingen hårdrockare alltså! Men inte allt för dyrt, bra priser ! ha de bäst! ~ Xoxo Mia ~

Unknown sa...

Girl, you look like a real super model ;D Jätte fina bilder Natacha! Men du jag tänkte shoppa lite till min pojkvän och du shoppar ju mkt på internet. Har du nå tips om nån bra sida? Han gillar "hårda" kläder, som han säger ;P t-shirts med tryck, skjortor, döskallar, lite rockigt. Men ingen hårdrockare alltså! Men inte allt för dyrt, bra priser! HA de bäst! ~ Xoxo Mia ~

Unknown sa...

ojoj nu dubbel skickar jag ;D haha sorry! ;)

Anonym sa...

Väldigt fina bilder Natacha! Kramar, WWW.ONESIZE.BLOGG.SE

Anonym sa...

Skitsnyggt tycker jag. Sofistikerat och elegant.

Anonym sa...

Wow, riktigt fina bilder!

Anonym sa...

Jätte snygga bilder verkligen. sen undrade jag en sak, vart brukar du köpa ditt smink?
Kram angelica.

Anonym sa...

Hmm bild ett va ju inte super fin, är nått med vinklen, näsan =( men dom andra va super fina.. =)

Anonym sa...

jättefint, tycker du var lite lik Brittany Murphy på den andra bilden : )

Anonym sa...

fina bilder =) härligt sommriga

Anonym sa...

Fina bilder :)

Anonym sa...

Tjusiga pictures tjejen! Lika söt som alltid....kika in hos mig och lämna en rad eller 2...då blir jag så glad =) www.cainas.blogg.se
Du är sååå välkommen så..kram kram!

Anonym sa...

hur har du blivit sådär snyggsnygg lagom brun? fin lyster har du på hyn också!

Anonym sa...

Väldigt fina bilder!

lisa sa...

väldigt fina bilder på en väldigt fin tjej =)

Anonym sa...

Du verkar vara så sjukt egokär!!

Anonym sa...

Så fina bilder!

Anonym sa...

Åååh, du är så vacker!! Jättefina bilder! Gillar verkligen din blogg med alla mode & skönhetstips blandat med personliga inlägg:D

Kram Agnes

Anonym sa...

Nja, lite tråkiga tyckte jag allt att dem var.

Anonym sa...

nice photos Peyre! Do you want to try out the Fashion modeling now? I think you're too short though.

Anonym sa...

Åh du är så himla vacker natacha!

Anonym sa...

Bilderna är fantastiskt fina !

Anonym sa...

Hade de varit lite mer förgglada så hade de sett väldigt Pucci inspirerade ut :)

Anonym sa...

vad är det för pluppar i överläppen på bild ett? Är det biverkning av restylane? Tycker för övrigt att du ser lite äldre ut än vad du är, dhani ser ju ut som en liten pojke fortfarande hehe =)

Anonym sa...

bilderna är underbara! förstår inte varför vissa tycker vinklarna är "fel". de är helt kanon och det är skitkul att se dig i andra vinklar. love it!

Anonym sa...

Det ser ut som att du har en mustach, är det bara jag som ser det? Antar att du inte har det men annars var bilderna fina :) Kram!

Lombaxxen sa...

Har du gått ner i vikt Nati?
Tycker du ser lite för smal ut upptill så att säga. Ansiktet, överarmarna, axlarna och nyckelbenen. Annars jättevacker.

Anonym sa...

du ser så grymt bra ut

Anonym sa...

ojojoj, du är verkligen den snyggaste kvinnan i Sverige men dom här va inte vackra :S

Anonym sa...

Jättefina bilder! Tycker verkligen om den översta.

Anonym sa...

va fina bilder,
vad är det för topp / klänning du har på dig?
Kram jennifer

Anonym sa...

Du har fina ögon, fin hud och fin kropp.. Men din nos e hemsk .. Du hade aldrig kunnat bli ansikts-modell det ska du veta!

Anonym sa...

Helt gudomligt vackar bilder på dig! Love u!

Anonym sa...

Jättejättefina bilder, speciellt nr 2. Jag vet att du är kort men hur kort vet jag inte exakt. Men grejen är att jag ser verkligen dig som en lång person på dina bilder. Ser jag en helkroppsbild på dig så ser du lång ut i mina ögon. Ja, varför säger jag detta liksom..Ingen aning. Själv är jag 172 cm men känner mig som en dvärg. Sjukt va...:)

Anonym sa...

Men herregud ge er!! vad är det för fel på er? bilderna är jättefina! Orka sitta och leta "fel"? nu får ni sluta!

Anonym sa...

Håller med Kajsa - Vackra människa! Du är tuff, jag gillar dig!

Anonym sa...

Haha ! ja du är för söt du. Kanske det vore bättre att köra på den gamla stilen. Sex!! Inte fina bilder alls.

Anonym sa...

Riktigt fina bilder :)

Anonym sa...

Jätte fina bilder. Gillar den sista riktigt mycket :D

Anonym sa...

men lilla du, titta på dina armar, ser det hälsosamt ut??

Anonym sa...

Fina bilder och motivet med ;D Gillar mest andra bilden uppifrån, den var så härlig :)

Elina sa...

Gud vilka fina bilder! Wow!

Anonym sa...

Otroligt att folk skall leta fel och kväcka ur sig utan att kunna stå för vilka dom är .
Måste säga att jag gillar dina bilder skarpt!
Du verkar vara en "bimbo" med huvudet på skaft :P
Och verkar smart nog att sålla bort allt skit som skrivs här!

Ha en riktigt bra dag!

Lucid sa...

Hm.. jag förvånas över allas kommentarer. Om du nu skulle ha några "fel" och att bilderna är fula, varför ska man då lägga en kommentar? Dumt och barnsligt. Förvånas över att folk som uppenbarligen inte gillar dig (då de säger negativa saker) över huvud taget läser din blogg. Någon sa att du verkade sjukt egokär. Är du det kan jag förstå det, du är ju så vacker, men jag tror också att alla dina läsare uppskattar att du lägger upp mycket bilder på dig själv.

Alexander Axelsson sa...

sjukt snygga bilder hörru ;D men du är ju snygg så det är väl självklart

Anonym sa...

Du påminner om Brittany Murphy på bild nr 2, jättevacker.

Anonym sa...

Du är så vacker! kram

Anonym sa...

Gud vad vackra bilder, breathtaking!

Eleonor sa...

Fina bilder, du har så fina och välformade ögonbryn! hur lyckas du människa? :)

Anonym sa...

Mycket snyggt, elegant är precis din stil!

Anonym sa...

grymt snygga bilder

Anonym sa...

Riktigt fina bilder.. Du skulle nog passa riktigt fint i något mörkare hår=)

Anonym sa...

Jättefina bilder :) solbrun den färgen älskar jag. Ha de bra!

Anonym sa...

Tror du inte Dhani längtar efter en tjej med lite mer att ta i? Du är äckligt jävla smal, människa.

Alex sa...

ser ut som eva longoria på första bilden.

LaZandrita sa...

Snygga bilder (såklart, du e ju snygg)! Tror du skulle va grymt snygg oxå i mörkt hår.

Anonym sa...

du är jätte fin!
dom som sitter och hittar "fel"
hela tiden gör bara bort sig , det visar bara avundsjuka , så skyll er själva :P. puss på dig natacha!

Anonym sa...

Du är väldigt lik Eva Longoria på den översta bilden! väldigt fina :)

Anonym sa...

Vackrare kan man inte bli än va du e!:)

Anonym sa...

Guud så härliga bilder :)

Anonym sa...

Jag gillar den där du har händerna i ansiktet, riktigt snyggt.

Anonym sa...

Du är såå läcker och såå vacker! puss

lindaskog sa...

Guud så vackra bilder! DU är så himla underbart fin människa! :)

Anonym sa...

Wow, jag vill också kunna glänsa dom du! :)

Anonym sa...

Vafan har hänt med din näsa?!
/Laura

Anonym sa...

Äntligen modellbilder som inte är glamour! Jättefina, verkligen. Och som någon sa, du skulle vara fin i mörkt hår, eller du skulle garanterat bli snyggare och med tanke på det redan skitsnygga utgångsläget kan det ju bara bli lyckat :)

Anonym sa...

fina. men sista ser ut som du håller andan. den var inte lika lyckad!

Anonym sa...

Jouline, är du tjock eller?


Hon är vacker o passar i sin vikt, försök inte trycka ner henne för att du själv ska må bättre.. ;)
Gör ngt åt dig själv istället..

Anonym sa...

Skit snygga bilder Natacha :) Gillade inte den sista bilden, men alla andra. Ta hand om dig!

Anonym sa...

Du är verkligen jättevacker! Men på vissa bilder ser det ut som om dina läppar ska explodera, lagom är bäst! ;)

Anonym sa...

Du är så jävlaaaaaa vacker!

Anonym sa...

ettan och tvåan är underbara :)

Anonym sa...

tycker att hela du är fejk, går på kliniker och grejjer, hela tiden på din blogg, och som sagt tycker ju jag att du är ful och att du ser ut som en ung kvinna som har aneroxia! hela du är fejk, och jag ger kommentarer för att visa vad jag tkr, inte för att vara elak, ja säger vad jag tkr.

Anonym sa...

Inte så fina bilder.
Typ helkonstiga poser som får bilden att se osymetrisk ut.
Sorry

Anonym sa...

men herregud vad är dt för fel på er? :O ni som kommenterar att vinkeln är fel, att hennes näsa är helt fel, att hon är för smal, skaffa er ett liv folk! hur ens orkar ni att granska varenda bild på fel? jag tycker natacha är jättevacker och dt tror jag att ni med tycker men ni verkar ju må bra av att trycka ner på andra människor, väx upp snälla.

Anonym sa...

jätte fina bilder!!

Anonym sa...

Alltså, har nån kollat in Linda Skogs blogg?! (Som kommenterat här tidigare)
Något mer patetiskt får man då leta jääävligt långt för...
Människan har ju snott en jääävla massa rakt av från Natacha!!
Aja, hon har väl så ointressant liv själv så. Måste man väl sno av andras roliga!!

Anonym sa...

Wow vad fina bilder! SNÄLLA Natacha, kan du inte berätta vad du har för smink på denna fotografering? Allt, från ögonbryn till foundation till ögonskugga....ja, allt :)


Puss!

Anonym sa...

Natacha jag måste säga en sak. Det är så här att jag alltid har varit lite negativ till tjejer som viker ut sig men jag måste erkänna att dessa biler du tagit är något utav det vackraste jag sätt på länge. Du som är vacker, säkert mycket trevlig och har karriär, satsa på att visa din inre skönhet inte bara sin yttre. För den skönheten inre visar du med dessa typer av bilder och det är sådant som jag skulle vilja kalla konst! Du e vacker och sen vad människor runt omkring säger är upp till dom, keep doin your thing but dont let anyone make you feel less important...

Kramis Beccis

Jo sa...

Sjukt snygga armar!

Anonym sa...

Jäklar Natacha! Det är sånna bilder du ska "göra". Inte naken bilder.
Jag vet inte hur jag ska säga. Men sjukt snygg är du på dessa bilder.
puss och kram Kim

Anonym sa...

gud vad fina bilder

Anonym sa...

Natacha du är jätte snygg !!! Kram från Idah

Anonym sa...

Du är dödligt vacker :) Jättefina, annorlunda bilder

Anonym sa...

Oh blir så irriterad på alla er konstiga männsikor. Här är en otroligt söt tjej som själv uttrycker det att vissa männsikor är naturligt smala och det syns tydlig på henne att hon inte är nerbantad. O att det är något fel på hennes näsa, den är liten och söt så jag förstår inte felet. Folk plastikopererar sig för att få en så söt näsa och här sitter ni och klagar på någon som har det naturligt. O kommentaren om att Dhani vill ha en tjej med mer att ta på. Tror ni inte att han hade valt en annan då. Han valde Natacha för att han älskar allt med henne. Så lägg ner svartsjukan för det är det som det är.

Anonym sa...

Jättefina bilder!

Anonym sa...

jätttttte fina bilder! :)


besök gärna mig på min blogg:

http://stillme.devote.se/



vore gulligt! :) /Linnea

Anonym sa...

Du har tagit skitsnygga bilder, skit i vad alla andra säger. Du själv vet att du är snygg (hoppas jag!) och du ska ha jävligt mycket cred för bilderna. Grymma.

Anonym sa...

´ville bara säga att du är väldigt vacker, och du ska inte bry dig om vad folk säger om dig eller din vikt. dom vill nog helt enkelt se ut som du,

Anonym sa...

Du är jättefin! :)
Så härliga bilder, älskar din sminkning!

Anonym sa...

Vilka fina bilder, så stilrena!

Anonym sa...

du är ju bara för snygg!

Anonym sa...

Oj vilket uppsving från de lättklädda tjejbilderna (som jag inte alls gillar..)

Mer såna här bilder på dig!!

Anonym sa...

!! Oh vad vackra bilder .. underbara ! måste bara säga att du är något fruktansvärt lik desperate housewives skådisen eva longoria ! .. borde du vara stolt över :D haha . kisses and hugs

Anonym sa...

hur vacker som helst på bilderna , ( lite likt kenza ) haha (L)

Anonym sa...

Natacha alla som skriver elaka saker om din näsa är bara så avundsjuka, den är SUPER gullig!! Dina ögon ocj läppar dödar också;)
kram

Anonym sa...

fan vad snygg du är!!

Anonym sa...

Jag tycker du är så vacker, du verkar vara en helgo tjej. Tack vare dig har jag lärt mig att inte ha förutfattade meningar. Att inte tro saker om männsikor i förväg innan man vet något om dom. PEACE OUT! Kramis

Anonym sa...

Va fina bilderna va!

Anonym sa...

träna upp dina armar lite, ser ut som kycklingben!

Malin Olofsson sa...

jätte snygga bilder!

Anonym sa...

hej natacha!
har trotts mina fördommar till blonderade glamourmodeller följt din blogg och måste bara säga att jag helt ändrat uppfattning om dig.
du verkar verkligen va en störtfin och jätte gullig tjej :) såg dessa bilder nyss som du lagt upp under detta inlägg och tänkte bara "wow", det tänker jag förresten hela tiden när jag ser bilder på dig här i bloggen. min tanke är varför du ska vara glamourmodell för eftersom du med ditt söta ansikte och sunt slimmade kropp skulle platsa på de största och ledande modemagasinen!

jag tycker heller inte att du ska ta åt dig av vad folk skriver till dig, vi alla är olika, alla har sina brister och jag tror verkligen inte att de som skriver elaka saker till dig är bättre människor. nej, de bevisar bara att de är dåliga människor som klankar ner på andra.
dessutom tror jag att de flesta som skriver är gaggiga kärringar, de tål helt enkelt inte att de inte är lika vackra längre som de va för sisådär 30 år sedan.
Om man tittar på mig som är 16 och mina vänner så ser vi dig som en söt tjej vi gärna vill kopiera, haha!

vet inte om du orkade läsa, men men!
ha en fortsatt trevlig sommar :)

Anonym sa...

Snyggt!

Anonym sa...

omg du är så vacker :) det har jag alltid tyckt

Anonym sa...

Amen hur snygg får man bli??!!
Vackra kvinna! :)

Anonym sa...

sjukt snygga bilder! :)